تصاویر جالب از کودکی و جوانی بکام برای حمایت از تیم ملی انگلیس

تصاویر جالب از کودکی و جوانی بکام برای حمایت از تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس تصویری قدیمی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا از تیم ملی انگلیس در آستانه بازی حساس یک هشتم نهایی یورو 2024 مقابل اسلواکی حمایت کند.

به گزارش فوتبالی، تیم گرت ساوتگیت به عنوان صدرنشین گروهش و با کسب پنج امتیاز از سه بازی به یک هشتم نهایی یورو راه پیدا کرد. کارشناسان و هواداران البته از عملکرد این تیم راضی نیستند چرا که آنها فقط یک پیروزی در مرحله گروهی داشتند و در مقابل تیم هایی نظیر دانمارک و اسلوونی تن به تساوی دادند. 

ستارگان سابق تیم ملی انگلیس نظیر گری لینه کر به انتقاد از سبک بازی تیم ساوتگیت پرداخته اند. حالا دیوید بکام تصمیم گرفته که از تیم ملی انگلیس حمایت کند.  بکام تصاویری از خودش در حال حمایت یا بازی در تیم ملی انگلیس را منتشر کرده و نوشته است:" تا کنون عاشق یورو 2024 بوده ام. امشب موفق باشید، بچه ها."

انگلیس که در دوره قبلی یورو تا فینال پیش رفت، حالا در سمت آسان جدول قرار گرفته چرا که تا فینال با تیم هایی نظیر فرانسه، آلمان، اسپانیا یا پرتغال مواجه نخواهد شد. در حقیقت همه چیز مهیاست تا انگلیس با توجه به شرایط آسان جدول بتواند تا فینال پیش برود. 

4125