بارسلونا جدایی دو ستاره پرتغالی را اعلام کرد و بعد از آن خبر را حذف کرد!

بارسلونا جدایی دو ستاره پرتغالی را اعلام کرد و بعد از آن خبر را حذف کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - روابط عمومی باشگاه بارسلونا صبح عجیبی را داشت چرا که آنها در ابتدا جدایی مارکوس آلونسو، ژائو فلیکس و ژائو کانسلو را تایید کردند اما دقایقی بعد، اسامی دو بازیکن پرتغالی را از این خبر حذف کردند!

به گزارش فوتبالی، هر سه بازیکن تا 30 ژوئن با بارسلونا قرارداد دارند و از فردا دیگر بازیکن بارسا محسوب نمی شوند. فلیکس و کانسلو قرضی از اتلتیکو و سیتی به بارسا ملحق شده اند و کاتالان ها در تلاش هستند که در فصل آینده آنها را حفظ کنند و به همین خاطر باید با باشگاه هایشان مذاکره کنند و به همین خاطر اعلام قطعی جدایی آنها، اشتباهی بوده است. 

بارسلونا در صفحه توییتر خود در ابتدا اعلام کرد که مارکوس آلونسو از این تیم جدا شده است. آنهای کمی بعد جدایی ژائو فلیکس را اعلام کردند و بعد از ان هم خبری دز سایت بارسا منتشر شد که به جدایی کانسلو نیز اشاره شده بود. دقایقی بعد از آن، توییت در مورد ژائو فلیکس حذف شد اما خبر در سایت بارسا باقی ماند و کمی بعد، خبر سایت بارسا نیز ویرایش شد و بدین ترتیب مارکوس آلونسو تنها بازیکنی بود که جدا شدنش به طور قطعی از بارسلونا اعلام شده بود. 

در هر صورت این اشتباه نشان داد که بارسلونا همچنان به ماندن دو ژائو امیدوار است و در هفته های آینده تلاش خواهند کرد تا این دو را حفظ کنند.

4125