بازیکن اسبق بارسلونا راهی لیگ کرواسی می‌شود؟

بازیکن اسبق بارسلونا راهی لیگ کرواسی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - دوران راکیتیچ در فوتبال عربستان شاید فقط نیم فصل طول بکشد.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که تماس هایی میان بازیکن کروات و باشگاه هایدوک اشپیلت با هدایت  گتوزو برقرار شده است و این احتمال وجود دارد که راکیتیچ از الشباب جدا شود و به لیگ کرواسی برگردد.

باشگاه کروات هنوز پیشنهادی به صورت رسمی به بازیکن الشباب نداده است اما به نظر می رسد که گتوزو به شدت از خرید این هافبک باتجربه استقبال کرده است. راکیتیچ در صورت نهایی شدن این انتقال بالاخره می تواند در لیگ کرواسی بازی کند.

راکیتیچ سالها در سویا و بارسلونا بازی کرد و به خصوص در باشگاه آندلوسی به یک اسطوره تبدیل شد. وی در زمستان گذشته از سویا جدا شد و راه حضور در الشباب را در پیش گرفت که همچنان با تیم عربستانی قرارداد دارد. این بازیکن در هشت بازی خود در لیگ عربستان یک گل و یک پاس گل داشته است و حالا باید دید که آیا بازگشت به لیگ کشورش برایش امکان پذیر می شود یا نه. 

شاید عجیب به نظر برسد اما راکیتیچ هرگز در دوران فوتبالش در فوتبال کرواسی بازی نکرده است. او کارش را در رده های پایه در کشور سوییس آغاز کرد و بعد از آن نیز راهی آلمان شد و در نهایت نیز مسیرش را به سوی لالیگا تغییر داد.

4125