سه بازیکنی که از اتلتیکو مادرید رفتند چند جام در این باشگاه به دست آوردند؟

سه بازیکنی که از اتلتیکو مادرید رفتند چند جام در این باشگاه به دست آوردند؟

پایگاه خبری فوتبالی - سه بازیکن با به پایان رسیدن قرارداد هایشان با باشگاه اتلتیکو مادرید، به طور رسمی از این باشگاه جدا شدند و دیگر بازیکن تیم مادریدی ها به حساب نمی آیند.

به گزارش فوتبالی ، این سه بازیکن اتلتیکو مادرید که ماریو هرموسو، ممفیس دپای و گابریل پائولیستا هستند، تبدیل به بازیکن آزاد شده اند و باید دید که مقصد بعدی آن ها کدام تیم خواهد بود. اما آن ها چه جام هایی را با اتلتیکو مادرید به دست آوردند؟

ممفیس دپای بازیکنی بود که در زمستان سال 2023 از بارسلونا جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست. این بازیکن نتوانست جامی در اتلتیکو به دست بیاورد و در نهایت پس از به پایان رسیدن قراردادش خودش به دنبال رفتن بود و باشگاه هم به او پیشنهاد تمدید نداد.

ماریو هرموسو پنج فصل در اتلتیکو مادرید حضور داشت. او در فصل 2020/21 قهرمانی در لالیگا را به همراه اتلتیکو مادرید تجربه کرد. این بازیکن در پست های مدافع کناری برای روخی بلانکو ها بازی کرد و به نسبت دو بازیکن دیگری که از اتلتیکو مادرید جدا شده اند، یک بازیکن تاثیرگذار تر بوده است.

گابریل پائولیستا که یک مدافع وسط است، در ژانویه گذشته به اتلتیکو مادرید اضافه شد تا این تیم در پست مدافع وسط دچار ضعف نشود. او در کل پنج بازی برای اتلتیکو مادرید انجام داد و یک قرارداد کوتاه مدت با این باشگاه داشت و او هم مثل ممفیس دپای نتوانست در این باشگاه جامی به دست بیاورد.

1471