رسمی؛ سه بازیکن اتلتیکو مادرید از این تیم جدا شدند

رسمی؛ سه بازیکن اتلتیکو مادرید از این تیم جدا شدند

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام رسمی از سوی باشگاه اتلتیکو مادرید ممفیس دیپاس، ماریو هرموسو و گابریل پائولیستا با اتمام مدت قراردادشان از این تیم جدا شدند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اتلتیکو مادرید به صورت رسمی اعلام کرد که با ممفیس دیپای، ماریو هرموسو و گابریل پائولیستا سه بازیکن این تیم با اتمام مدت قرار خود، دیگر بازیکن اتلتیکو مادرید نیستند و بازیکن آزاد خواهند بود. دیگو سیمئونه قصد بازسازی ترکیب خودش را دارد و پس از خروج این بازیکنان به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش خواهد بود.

درحال حاضر وضعیت آینده دیپای و هرموسو مبهم است. دیپای در حال حاضر بر روی جام ملت‌های اروپا و تیم ملی هلند متمرکز است و پس از این مسابقات تصمیم خودش را خواهد گرفت. ماریو هرموسو نیز پیشنهاداتی از سری‌آ و تیم‌های اینتر، میلان، رم و یوونتوس دارد و هنوز تصمیم نهایی را برای آینده خود نگرفته است.

 اما گابریل پائولیستا مدافع برزیلی به سوپر لیگ ترکیه و تیم بشیکتاش خواهد پیوست. همچنین چاگلار سویونچو مدافع دیگر اتلتیکو مادرید نیز در روزهای آینده انتقال خودش را به فنرباغچه دائمی خواهد کرد.

همچنین دقایقی پس از اعلام خبر جدایی سه بازیکن، به صورت رسمی اعلام شد که سزار آزپیلیکوئتا مدافع ۳۴ روخی بلاکوس که تابستان گذشته از چلسی به این تیم پیوسته بود، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده است.

۱۴۲۸