واکنش سرمربی آلمان به صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024

واکنش سرمربی آلمان به صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی تیم ملی آلمان بعد از پایان بازی مقابل دانمارک در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم های آلمان و دانمارک از چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف هم رفتند که در نهایت، ژرمن ها با گل های کای هاورتز (پنالتی) و جمال موسیالا به برتری دو بر صفر رسیدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

ناگلزمان پس از پایان بازی گفت: "بازی عجیبی بود. در 20 دقیقه ابتدایی، بهترین عملکردمان را در این جام به نمایش گذاشتیم. سپس رعد و برق زد و بعد فکر کردیم که سوئیس از ما جلو است و در نهایت جلو افتادیم. کای هاورتز در صحنه پنالتی عالی عمل کرد."

"وقتی سیستم را به 3 دفاعه تغییر دادیم، تیم ثبات بیشتری در زمین داشت. لحظاتی در نیمه اول بود که می شد آشفتگی را در تیم ما دید. اریکسن فضاهای خالی زیادی پیدا می کرد. بعد از پایان نیمه اول، ما تیم برتر زمین بودیم و توانستیم کلین شیت کنیم که نکته مثبتی است."

"اصلاً بازی آسانی نبود. دانمارک نمایش خیلی خوبی در این بازی داشت. از بازی اول تورنمنت، همیشه می خواستیم بهتر شویم و پیشرفت کنیم و نقاط ضعف را بپوشانیم. به این تیم و بازیکنانم افتخار می کنم."

4416