واکنش تند خداداد به صحبت‌های سعید الهویی؛ من چوب لباسی نیستم، مشاورم!

واکنش تند خداداد به صحبت‌های سعید الهویی؛ من چوب لباسی نیستم، مشاورم!

پایگاه خبری فوتبالی- خداداد عزیزی نسبت به اتفاقاتی که در طول زمان حضورش بر روی نیمکت تیم ملی ایران رقم خورد افشاگری جالبی داشت.

به گزارش فوتبالی، بعد از اتمام مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا و مشخص شدن رقبای ایران، امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ زنده‌ای که با برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش داشت از مجری این برنامه درخواست جالبی کرد و از او خواست به افرادی که به زعم خودش مغرضانه عملکرد تیم ملی را تحلیل می‌کند تریبون و میکروفون ندهد! صحبت‌هایی که با واکنش‌های بسیار زیادی مواجه شد و خیلی‌ها با این صحبت سرمربی تیم ملی اصلا موافق نبودند.

گرچه مشخص نبود که منظور قلعه‌نویی چه کسی است و او در صحبت‌های خود نام کسی را هم نبرد اما دقایقی قبل خداداد عزیزی در ویژه برنامه یورو 2024 که از شبکه ورزش پخش می‌شود واکنش جالبی به این مصاحبه داشت و البته دست به افشاگری مهمی زد! 

عزیزی که خودش برای مقطع کوتاهی با درخواست امیر قلعه‌نویی به عنوان مشاور فنی در تیم ملی حضور داشت و البته بعد از گذشت تنها 3 ماه از سمتش استعفا داد حالا در تازه‌ترین صحبت‌های خود در برنامه یورو 2024 از اتفاق عجیبی که در دوران حضورش در تیم ملی رقم خورده می‌گوید: " عزیزی ادعا می‌کند که در خلال برگزاری مسابقه ایران و قطر در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن سعید الهویی به او می‌گوید که لطفا در جمع با نظر آقای قلعه‌نویی مخالفت نکنید و به نوعی به طور شخصی نظرتان را با او در میان بگذارید!" 

جمله‌ای که با ناراحتی خداداد همراه می‌شود و می‌گوید: "من به عنوان چوب لباسی در تیم ملی حضور ندارم! مشاور فنی هستم و باید نظرم را بگوییم و هرآن‌چه که می‌بینم را با بازیکنان و کادرفنی در میان بگذارم..." 

حالا باید ببینم امیر قلعه‌نویی یا سعید الهویی نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان می‌دهند یا ترجیح می‌دهند سکوت اختیار کنند!

9098