مدافع چلسی به صورت رسمی به استون ویلا پیوست

مدافع چلسی به صورت رسمی به استون ویلا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- استون ویلا قرارداد یان ماتسن از چلسی را تکمیل کرد و این بازیکن را جذب کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر دیلی میل تیم اونای امری با پرداخت ۳۷.۵ میلیون پوند برای دفاع چپ به تیم چلسی موافقت کرد و گفته می شود که او قراردادی ۶ ساله با تیم استون ویلا منعقد کرده است. ماتسن ۲۲ ساله در سال ۲۰۱۸ از آیندهوون به آکادمی چلسی پیوست. او اولین بازی خود را در سپتامبر ۲۰۱۹ انجام داد اما به صورت قرضی به چارلتون، کاونتری و برنلی فرستاده شد. ماتسن که خود را برای بازی یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ هلند با رومانی در روز سه شنبه آماده می کند فصل گذشته ۱۵ بار زیر نظر مائوریسیو پوچتینو بازی کرد.

 با این حال، این بازیکن هلندی اجازه پیدا کرد تا در نیمه دوم فصل گذشته با بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند و او حتی فینال لیگ قهرمانان اروپا را در حالی آغاز کرد که تیم حاضر در بوندسلیگا با نتیجه ۲-۰ مقابل رئال مادرید در ومبلی شکست خورد.

ماتسن در نهایت هفت بار در این رقابت ها بازی کرد و حتی در یک چهارم نهایی مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی هم کرد. عملکرد او برای دورتموند حتی باعث شد در تیم فصل لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد در حالی که ادین ترزیچ مربی پیشین دورتموند او را بهترین دفاع چپ بوندسلیگا معرفی کرد. تیم آلمانی مایل بود با او قراردادی دائمی امضا کند اما دورتموند که اکنون توسط نوری شاهین مربیگری می‌شود، نمی‌توانست هزینه ۳۷ میلیون پوندی مورد نظر چلسی را بپردازد و با اکراه مجبور شد عقب بنشیند تا استون ویلا این مدافع را به خدمت بگیرد.

۱۰۰۹