نمودار حذفی یورو 2024 پس از پایان شب اول مرحله یک هشتم نهایی (عکس)

نمودار حذفی یورو 2024 پس از پایان شب اول مرحله یک هشتم نهایی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - اولین شب از بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به پایان رسید و در این شب تیم ملی سوییس موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی ایتالیا را شکست بدهد و در بازی دیگر هم تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی دانمارک را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، مدافع عنوان قهرمانی در جام ملت های اروپا که تیم ملی ایتالیا بود، در اولین بازی از مرحله حذفی یورو 2024، اسیر شگفتی سازی سوییسی ها شد و حرفی برای گفتن نداشت. تیم ملی ایتالیا با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم ملی سوییس شکست خورد و حالا منتظر رقیبش در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود. رقیب ایتالیا در واقع برنده بازی میان دو تیم انگلیس و اسلواکی خواهد بود.

از سوی دیگر تیم ملی آلمان که میزبان بازی های یورو 2024 است، موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی دانمارک را شکست بدهد. حالا تیم ملی آلمان هم در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها حضور دارد. تیم ملی آلمان در مرحله یک چهارم نهایی با برنده بازی میان دو تیم اسپانیا و گرجستان روبرو خواهد شد.

فردا (یکشنبه دهم تیر ماه) تیم ملی انگلیس از ساعت 19:30 به مصاف تیم ملی اسلواکی می رود و از ساعت 22:30 هم تیم ملی اسپانیا با گرجستان روبرو خواهد شد.

1470