البرز آبی پوش قرمز می شود/ آیا پرسپولیس بالاخره در بخش زنان تیم داری خواهد کرد؟

البرز آبی پوش قرمز می شود/ آیا پرسپولیس بالاخره در بخش زنان تیم داری خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از الزامات ای اف سی مبنی بر تیمداری باشگاه های مردان در بخش زنان حالا تیم های مختلف که در بخش مردان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ نخبگان را دارند سعی در تشکیل تیم برای بخش زنان دارند.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه ای اف سی الزاماتی را مبنی بر تیمداری باشگاه های مردان در بخش زنان به وجود آورد حالا چند تیم در فکر راه اندازی بخش زنان خود افتاده اند. یکی از این تیم ها پرسپولیس است که در چند روز گذشته تلاش های زیادی را انجام داده است.

سوال اینجاست آیا بالاخره تیم زنان پرسپولیس تشکیل می شود؟

باشگاه پرسپولیس که تا چند وقت قبل قصد تیمداری در لیگ دسته دوم زنان را داشت در چند روز گذشته با یک پیشنهاد خوب مواجه شده است. نماینده البرز که فصل گذشته هم بودجه محدودی را برای تیم زنان داشت امسال هم نمی توانست خرج زیادی برای تیم زنان خود کند از همین رو توسط واسطه ها ارتباطی بین هیات فوتبال البرز و باشگاه پرسپولیس ایجاد شد تا با هم به توافق برسند. پنجشنبه هفته قبل قرار بود جلسه مهمی بین باشگاه پرسپولیس و هیات فوتبال البرز برگزار شود که این جلسه به فردا موکول شد. البرزی ها قصد دارند امتیاز تیم را در استان خود نگه دارند و هزینه های دیگر از جمله پرواز، البسه و غیره را باشگاه پرسپولیس تقبل کند. 

احتمالا این اتفاق در روز های آینده رخ دهد و پرسپولیس در استان البرز به تیمداری در بخش زنان مشغول شود. البته تا این لحظه هیچ قراردادی بین طرفین منعقد نشده است و همه چیز به جلسات آینده و جلسه مهم فردا موکول شده است.

۶۰۰۱