حاشیه روز؛ طلبکاران یک پیشکسوت مقابل دفتر باشگاه تجمع کردند

حاشیه روز؛ طلبکاران یک پیشکسوت مقابل دفتر باشگاه تجمع کردند

پایگاه خبری فوتبالی- چند نفر از افرادی که از یک پیشکسوت باشگاه مطرح، بابت عدم وصول چک و همچنین عدم پرداخت بدهی، طلبکار بودند امروز در مقابل درب ساختمان این باشگاه تجمع کردند.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز پس از شروع ساعت کاری اداری کارمندان در ساختمان این باشگاه مطرح، برخی افراد با ادعای طلبکار بودن از پیشکسوت این باشگاه شروع به اعتراض و سر وصدا کردند و علت این اقدام‌شان را عدم وصول چک و پرداخت بدهی این بازیکن پیشکسوت عنوان کردند.

با توجه به اینکه این موضوع به این باشگاه مربوط نمی‌شود، کارمندان و مدیران باشگاه، پاسخگوی مشکلی که از سوی بازیکن سابق برای این افراد پیش آمده بود نبودند. البته طلبکاران حاضر در مقابل این باشگاه باید از مراجع قانونی پیگیر مطالبات خود باشند و این حق آنهاست. می‌توان این طور استنباط کرد که طلبکاران ممکن است پیش از این ابتدا بازیکن پیشکسوت را تهدید کرده‌اند و پس از اینکه بدهی‌شان پرداخت نشده به مقابل ساختمان باشگاه آمده‌اند تا شاید از این طریق بتوانند طلب خود را وصول کنند. اما مساله این است که این بدهی، هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد و در نهایت این خود پیشکسوت است که باید بدهی‌اش را پرداخت کند.

این خبر برای اهالی فوتبال می‌تواند کمی شوکه کننده و تامل برانگیز باشد که چطور این اتفاق برای او افتاده است و چرا همبازیان و دوستان این پیشکسوت، کمکی برای پرداخت بدهی او نکرده‌اند. امیدواریم در آینده دیگر شاهد چنین مسائل ناراحت کننده‌ای برای پیشکسوتان فوتبال و ورزش کشور نباشیم.

1229