عکس؛ تمرینات دو بازیکنی که از رئال مادرید جدا شدند

عکس؛ تمرینات دو بازیکنی که از رئال مادرید جدا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز و خوسلو ماتو دو بازیکنی هستند که به تازگی از رئال مادرید جدا شده اند و از این باشگاه رفته اند.

به گزارش فوتبالی ، فردا (یکشنبه دهم تیر ماه) تیم ملی اسپانیا و تیم ملی گرجستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم می تواند راهی مرحله بعدی رقابت ها شود. اسپانیایی ها هر سه بازی خود را در مرحله گروهی برده اند و حتی یک گل هم نخورده اند و حالا می خواهند که در دور حذفی هم عملکرد درخشانی داشته باشند و در نهایت به سمت قهرمانی پیش بروند.

تمرین تیم ملی اسپانیا پیش از رویارویی با تیم ملی گرجستان برگزار شد. خوسلو ماتو و ناچو فرناندز هم در این جلسه تمرینی حضور داشتند. خوسلو ماتو که در سمت راست تصویر دیده می شود، به تازگی راهی الغرافه قطر شده است. او فصل گذشته به طور قرضی در رئال مادرید حضور داشت و عملکرد درخشانی مقابل بایرن مونیخ داشت و دو گل به ثمر رساند و موجب صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

ناچو فرناندز هم که یک بازیکن تک باشگاهی بوده است، به دوران حضورش در رئال مادرید پایان داد و راهی القادسیه در فوتبال عربستان شد.

1470