خانه‌تکانی اساسی در کادر مدیریتی بایرن مونیخ

خانه‌تکانی اساسی در کادر مدیریتی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- سه تغییر بزرگ در کادر مدیریتی و اجرایی بایرن مونیخ رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، پس از اخراج حسن صالیحمیدزیچ و اولیور کان، ۲ ستاره روز‌های نزدیک بایرن مونیخ که به‌عنوان رهبران بایرن مونیخ نیز با یکدیگر همکاری می‌کردند، این باشگاه چندین ماه در بی‌ثباتی به سر می‌برد اما رفته‌رفته، کارکنان مورد اعتماد باشگاه دور هم جمع می‌شوند.

اولین تغییر، جدایی پروفسور هولگر برویش، دکتر و مربی بدنساز و ریکاوری بایرن مونیخ بود که پست خود را به برام گیرز، دستیار مورد اعتماد ونسان کمپانی خواهد دادمدیر ورزشی بایرن مونیخ در رابطه با جدایی پروفسور هولگر برویش گفت: «او بخشی از تیمی بود که موفق‌ترین دهه را در تاریخ باشگاه‌مان ساخت. از او برای خدماتش سپاسگزار خواهیم بود و بهترین‌ها را برای او آرزو خواهیم کرد.»

در پی حواشی اختلاف بازیکنان بایرن مونیخ با رئیس تیم، کاتلین کروگر، او دیگر در تیم آقایان فعالیت نخواهد کرد و به عنوان کارشناس ارشد راهبردی و توسعه وررشی ادامه خواهد داد. او همچنان بخش کوچکی از وظایف تیم آقایان و رده‌های سنی را بر عهده خواهد داشت.

به عنوان جایگزین کاتلین کروگر، والتر گفرر، مربی ورزشی ۵۱ ساله اتریشی فصل گذشته باشگاه وولفسبورگ آلمان به عنوان رئیس تیم معرفی شده است. او که سابقه کار به عنوان مدیر عملکردی و ورزشی باشگاه‌های موناکو، لیورپول و سالزبورگ را در کارنامه خود دارد، به طور رسمی از اول ژوئیه کار خود را آغاز خواهد کرد.

باستین ورنشتاید نیز که از سال ۲۰۱۷ در بخش اداری باشگاه بایرن مونیخ فعالیت می‌کرد، اکنون به عنوان مشاور مکس ابرل و کریستف فروند فعالیت خواهد کرد.

به طور کلی کادر مدیریت ورزشی بایرن مونیخ در فصل آینده به این شکل خواهد بود: مکس ابرل (مدیر ورزشی)، کاتلین کروگر، ساموئل گایلر، جاگیلوویچ، والتر گفرر و باستین ورنشتاید.

1428