رسمی؛ بازیکن بارسلونا به تیم هلندی پیوست

رسمی؛ بازیکن بارسلونا به تیم هلندی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - سرجینیو دست مدافع کناری آمریکایی بارسلونا به طور رسمی به تیم پی اس وی آیندهوون پیوست و بازیکن این باشگاه هلندی شد.

به گزارش فوتبالی ، سرجینیو دست فصل گذشته را به طور قرضی در تیم پی اس وی آیندهوون حضور داشت و حالا قراردادش را با این باشگاه هلندی دائمی کرده است. در واقع یک بند در قرارداد قرضی او برای تبدیل قرارداد قرضی به قرارداد دائمی وجود داشته است و حالا این بند فعال شده است و سرجینیو دست به طور رسمی بازیکن تیم پی اس وی آیندهوون شده است و در پنج فصل آینده قرار است که بازیکن این باشگاه باشد. البته در این قرارداد بندی وجود دارد که اگر باشگاه پی اس وی آیندهوون، سرجینیو دست را به فروش رساند، مبلغی از این فروش به باشگاه بارسلونا خواهد رسید.

سرجینیو دست در حال حاضر بیست و سه سال سن دارد. او بین سال های 2020 تا 2022 در بارسلونا بازی می کرد. این بازیکن در فصل 2022/23 به طور قرضی به باشگاه میلان رفت و در فصل 2023/24 هم به طور قرضی در پی اس وی آیندهوون حضور داشت و حالا دیگر قراردادش را با باشگاه هلندی دائمی کرده است. سرجینیو دست از سال 2019 برای تیم ملی بزرگسالان آمریکا هم بازی می کند.

1470