انریکه با جدایی مدافع اهل اسلواکی تیمش موافقت کرد

انریکه با جدایی مدافع اهل اسلواکی تیمش موافقت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته نشریه فوت مرکاتو و اکیپ فرانسه، لوئیز انریکه در برنامه‌های فصل بعد خود، هیچ نیازی به میلان اشکرینیار ندارد و این بازیکن ۲۹ ساله در این پنجره تابستانی می‌تواند جدا شود.

به گزارش فوتبالی، میلان اشکرینیار، مدافع ۲۹ ساله و اهل اسلواکی حال حاضر پاری سن ژرمن، اکنون در رقابت‌های یورو به سر می‌برد. اگرچه او در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان، روزهای خوشی را سپری می‌کند و با تیم ملی کشورش، این تورنومنت را در رتبه سوم گروه E رقابت‌ها به اتمام رسانده است. و در ادامه این رقابت‌ها باید به مصاف تیم ملی انگلستان برود.

علی‌رغم روزهای خوش او در تیم ملی، اما اخبار خوبی از باشگاه فعلی او به گوش نمی‌رسد. لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیایی حال حاضر پاری سن ژرمن، که در فصل گذشته عملکرد خوبی با تیم خود نشان دهد و عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را نیز کسب کرده، در آخرین برنامه‌های خود برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵، هیچ علاقه‌ای به نگه‌داشتن این مدافع اهل اسلواکی در باشگاه خود ندارد.

لوئیز انریکه، با در اختیار داشتن پرسنل کیمپمبه، دنیلو پریرا، مارکینیوش، لوکاس هرناندز و لوکاس برالدو، معتقد است هیچ نیازی به میلان اشکرینیار ندارد.

در حال حاضر ۳ تیم از باشگاه‌های سوپرلیگ ترکیه، یعنی فنرباغچه، بشیکتاش و گالاتاسرای به جذب این مدافع ۲۹ ساله علاقه نشان داده‌اند. با توجه به بی‌اعتمادی لوئیز انریکه به این مدافع، انتظار می‌رود مدیران پاری سن ژرمن نیز با خروج این بازیکن که به صورت رایگان نیز جذب شده، بود موافقت صورت گیرد و او سال آینده را در باشگاه دیگری بگذراند.

1428