وینگر ملی‌پوش نیوکاسل در تیررس لیورپول

وینگر ملی‌پوش نیوکاسل در تیررس لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که گفته شده بود آنتونی گوردون، ستاره ملی‌پوش نیوکاسل از لیورپول دور شده، اما حالا به نظر می‌رسد که همچنان تلاش‌های مدیران لیورپول برای خرید این بازیکن ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، آنتونی گوردون، که سابقه بازی برای تیم‌های پایه لیورپول را در کارنامه دارد، در این تابستان مورد توجه مدیران قرمزهای مرسی ساید قرار گرفت. این ستاره انگلیسی پس از درخشش در نیوکاسل توانست نظر مثبت گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس را به خود جلب کند و به اردوی سه‌شیرها هم دعوت شد.

چندی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر این‌که آنتونی گوردون از لیورپول دور شده است. دیوید لینچ، خبرنگار انگلیسی دنیای فوتبال چندی پیش مدعی شده بود که مدیران لیورپول تمایلی به خرید آنتونی گوردون ندارند. اما حالا نشریه گاردین گزارش داده است که با این‌که سران لیورپول در مذاکرات اولیه خود برای خرید آنتونی گوردون شکست خوردند، اما ظاهرا علاقه به خرید این بازیکن همچنان ادامه دارد. گفته می‌شود که لیورپول در انتهای هفته جاری می‌تواند دوباره مذاکرات را از سر بگیرد.

به نقل از نشریه د اتلتیک، مذاکراتی میان مدیران لیورپول و نیوکاسل برای انتقال آنتونی گوردون انجام شده است، اما در حال حاضر این معامله چندان به واقعیت نزدیک نیست. گفته می‌شود آینده این بازیکن وابسته به شرایط فیرپلی مالی باشگاه نیوکاسل است. همچنین دومنیک کینگ خبر داده است که نیوکاسل در صورتی گوردون را به لیورپول می‌فروشد که یارل کوانسا، مدافع جوان قرمزها در قرارداد گنجانده شود.

آنتونی گوردون سابقه بازی برای اورتون را هم در کارنامه دارد و باید دید واکنش تافی‌ها در صورت انتقال او به لیورپول چگونه خواهد بود؟

1428