جنگ روانی سنگربان تیم ملی گرجستان علیه اسپانیایی‌ها

جنگ روانی سنگربان تیم ملی گرجستان علیه اسپانیایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه دیدار دو تیم اسپانیا و گرجستان، مامارداشویلی، سنگربان گرجستانی باشگاه والنسیا جنگ روانی را علیه اسپانیایی‌ها آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم‌های ملی اسپانیا و گرجستان به مصاف همدیگر خواهند رفت. تیم ملی اسپانیا در مرحله گروهی مقتدرانه و به‌عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کردند. آن‌ها در گروه مرگ مسابقات در هر 3 مسابقه پیروز شدند و هیچ گلی هم از رقبا دریافت نکردند تا خودشان را در قامت یک مدعی جدی قهرمانی معرفی کنند.

آن‌ها حالا باید روز یکشنبه و از ساعت 22:30 به وقت تهران در برابر تیم ملی گرجستان قرار بگیرند. گرجستانی که در هفته پایانی و پس از پیروزی برابر تیم ملی پرتغال توانست به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم راهی مرحله بعدی شود و حالا باید در برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های تورنمنت به میدان برود.

با این‌که دو تیم از نظر بازیکنان و ابزاری که در اختیار دارند به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند، اما گرجستانی‌ها به تک‌ستاره‌های تیمشان امید بسته‌اند تا بلکه بتوانند معجزه‌ای رقم بزنند. مامارداشویلی، سنگربان والنسیا که در این مسابقات هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته به همراه خویچا کواراتسخلیا، ستارگان برجسته تیم ملی گرجستان به حساب می‌آیند.

حالا مامارداشویلی، در آستانه این بازی سخت اعلام کرده است که کواراتسخلیا به تنهایی از تمام بازیکنان تیم ملی اسپانیا بهتر است. به نظر می‌رسد که هدف سنگربان تیم ملی گرجستان بیشتر ایجاد یک جنگ روانی علیه اسپانیایی‌ها بوده است. باید دید آیا این اظهار نظر برای مامارداشویلی و تیمش گران تمام می‌شود یا خیر؟

1428