مدافع ملی‌پوش رئال سوسیداد در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید

مدافع ملی‌پوش رئال سوسیداد در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال رابین لنورمند، مدافع ملی‌پوش رئال سوسیداد به اتلتیکو مادرید در مراحل نهایی است و پس از یورو 2024 رسما اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رابین لنورماند یکی از اهداف نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید در تابستان امسال است. روخی بلانکو در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو، تغییر و تحولات زیادی در قلب خط دفاعی خواهد داشت. آن‌ها از تمدید قرارداد ماریو هرموسو و اکسل ویتسل مطمئن نیستند. همچنین چاغلار سویونچو، مدافع ترک‌تبار این باشگاه نیز در آستانه جدایی و پیوستن به فنرباغچه ترکیه قرار دارد. پائولیستا هم چند هفته پیش به صورت رسمی از جمع سفید و قرمزهای شهر مادرید جدا شد تا دست ال چولو در خط دفاعی خالی شود.

چندی پیش نشریه اسپانیایی آ اس گزارش داده بود که باشگاه اتلتیکو مادرید مذاکرات را با تیم رئال سوسیداد برای جذب رابین لنورماند مدافع تیم ملی اسپانیا و رئال سوسیداد که یکی از بازیکنان دعوت‌شده توسط لوییس دلا فوئنته برای یورو ۲۰۲۴ هم بود را آغاز کرده است. این بازیکن پس از عملکرد درخشانی که فصل گذشته از خود به نمایش گذاشت، توانست توجهات زیادی را به خود جلب کرده و در حال حاضر یکی از مدافعان تاثیرگذار تیم ملی اسپانیا به حساب می‌آید

به نقل از نیکولو شیرا، رابین لنورماند به توافقات نهایی با اتلتیکو مادرید دست پیدا کرد و انتقال او به این باشگاه پس از یورو 2024 به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

چند روز پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر این‌که رئال مادرید هم به جذب این بازیکن علاقه‌مند است، اما به نظر می‌رسد کهکشانی‌ها تنها روی خرید لنی یورو تمرکز کرده‌اند.

1428