باشگاه ترکیه‌ای به دنبال جذب مهاجم اسبق رئال مادرید

باشگاه ترکیه‌ای به دنبال جذب مهاجم اسبق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - حسین یوسل مدیر باشگاه بشیکتاش اعلام کرد که این باشگاه در تلاش است تا آنخل دی ماریا مهاجم اسبق رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مدیر باشگاه بشیکتاش با تایید پیشنهاد به دی ماریا گفت :" او را می خواهیم. پیشنهاد خود را ارائه دادیم و منتظر پاسخش هستیم که بعد از کوپا آمریکا جوابمان را دریافت خواهیم کرد. همه تلاش خود را خواهیم داشت تا او را جذب کنیم." 

دی ماریا که در فصل گذشته در بنفیکا حضور داشت، هنوز در مورد مقصد آینده اش تصمیمی نگرفته است. یکی از گزینه های دی ماریا این بود که به لیگ آرژانتین برگردد اما تهدید شدن خودش و خانواده اش به قتل توسط قاچاقچی ها باعث شد که نظرش را عوض کند. یکی دیگر از گزینه های دی ماریا این بود که به اینتر میامی ملحق شود اما مشخص نیست که آیا باشگاه آمریکایی می تواند با رعایت سقف دستمزد، او را بخرد یا نه. 

اگر دی ماریا قصد ماندن در فوتبال اروپا را داشته باشد، بشیکتاش می تواند گزینه مناسبی باشد تا در آن جا بتواند با گالاتاسرای و فنرباغچه رقابت کند. آنخل همچنان در سن 36 سالگی یکی از مهاجمان سرحال فوتبال دنیا به شمار می رود.

4125