آینده هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن نامشخص است

آینده هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن نامشخص است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران پاری سن ژرمن در صورتی که پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای برای فابیان رویز، هافبک اسپانیایی تیمشان برسد او را به فروش خواهند رساند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین هافبک‌ها و حتی بازیکنان یورو 2024 تا به اینجای کار، فابیان رویز بوده است. بازیکنی که در کنار رودری و پدری توانست در کمربند خط میانی لاروخا بدرخشد و توانایی‌هایش را به معرض نمایش بگذارد. این بازیکن در هفته نخست در مقابل تیم ملی کرواسی یک گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کرد و در بازی دوم نیز برابر ایتالیا به خوبی نبض بازی را در دست گرفت و نقش تاثیرگذاری در بازی هجومی و شناور اسپانیا در این تورنمنت داشت.

او حالا آماده می‌شود تا در مرحله یک هشتم نهایی در برابر گرجستان هم خوش بدرخشد و به تیمش کمک کند تا به جمع 8 تیم برتر یورو 2024 برسد. او تا حدی خوب ظاهر شده است که لوییس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره او گفت: «فابیان رویز آندرریتدترین (قدرنادیده‌ترین) هافبک حال حاضر جهان است.»

او یکی از هافبک‌های مورد علاقه لوییس انریکه، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن هم به شمار می‌آید. به نقل از فوت مرکاتو، با این‌که این بازیکن در باشگاه پاری سن ژرمن مورد تحسین قرار می‌گیرد، اما آینده‌اش نامشخص است. مدیران پاری سن ژرمن پس از درخشش رویز در یورو 2024 تصور دارند که ارزش او افزایش پیدا کند و بتوانند او را با قیمت بالا به فروش برسانند.

باید دید آیا این اتفاق می‌افتاد یا لوییس انریکه مانع جدایی هم‌وطنش می‌شود؟

1428