چلسی در آخرین لحظات از تنبیه گریخت؛ سه فروش در یک روز

چلسی در آخرین لحظات از تنبیه گریخت؛ سه فروش در یک روز

پایگاه خبری فوتبالی - زمان علیه چلسی حرکت می کرد اما این باشگاه به موقع توانست پیش از شروع رسمی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، حساب هایش را صاف کند و از تنبیه و کسر امتیاز فرار کند.

به گزارش فوتبالی، سال مالی برای چلسی فردا به اتمام می رسد و باشگاه لندنی توانست با سه فروش، حساب هایش را صاف کند. قرارداد حکیم زیاش بازیکن مراکشی با گالاتاسرای به حالت قطعی در آمد. چلسی همچنین فروش اوماری هوچینسون به ایپسویچ را با 26 میلیون یورو قطعی کرد و ایان ماتسن بازیکن تیم ملی هلند را با 41 میلیون یورو به استون ویلا فروخت. بدین  ترتیب چلسی از فروش این دو بازیکن، بیش از 60 میلیون یورو دریافت کرد. 

چلسی با خطر نقض قوانین فیرپلی مالی لیگ انگلیس مواجه بود چرا که در سه سال اخیر بیش از 124 میلیون یورو ضرر مالی داده است. باشگاه های اورتون و ناتینگام به خاطر تخلفاتی مشابه با کسر امتیاز مواجه شدند. چلسی نیز در آستانه تنبیه قرار داشت اما در آخرین لحظات نجات پیدا کردند. از سویی نیوکاسل باید به خاطر بندهای قرارداد لوئیز هال باید 30 میلیون یورو به چلسی می پرداخت. 

چلسی البته در همه این شرایط باز هم به سراغ خرید رفت. در حقیقت آنها جذب اوماری کلیمن از استون ویلا را نهایی کردند. این هافبک فقط 18 سال سن دارد که قراردادی شش ساله با چلسی امضا کرد و آبی پوشان لندنی برای خرید او 22 میلیون یورو پرداختند.  البته این خرید در حساب های فصل های آینده چلسی محسوب می شود و مربوط به حال نیست!

4125