مدافع فرانسوی اینتر پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی را رد کرد

مدافع فرانسوی اینتر پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بنجامین پاوار، مدافع فرانسوی باشگاه اینتر به پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی توجهی ندارد و می‌خواهد همچنان در جمع افعی‌های شهر میلان بماند.

به گزارش فوتبالی، لیگ حرفه‌ای عربستان با استفاده از سرمایه کلان صندوق سرمایه‌گذاری این کشور توانست ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال را جذب خود کند. بعد از این‌که کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست، ستاره‌های زیادی به سمت باشگاه‌های عربستانی سرایز شدند. نیمار جونیور، کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو، مالکوم، بابی فیرمینو، فرنک کسیه، یانیک کاراسکو و دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال بازیکنانی بودند که حاضر شدند به لیگ عربستان بپیوندند.

هرچند ستاره‌هایی هم بودند که تصمیم گرفتند به پیشنهادات نجومی باشگاه‌های عربستانی جواب منفی دادند. به طور مثال تونی کروس، ستاره باتجربه رئال مادرید حاضر شد در سال‌های پایانی دوران فوتبالش از دنیای فوتبال خداحافظی کند تا این‌که به لیگ عربستان برود. رابرت لواندوفسکی و حتی مهدی طارمی نیز از دیگر نمونه‌هایی بودند که حاضر نشدند به‌خاطر دستمزد نجومی راهی خاور میانه شوند.

حالا بنجامین پاوار، ستاره فرانسوی خط دفاع اینتر نیز تصمیم گرفته است پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی را نادیده بگیرد. به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی دنیای فوتبال، باشگاه‌های عربستانی در هفته‌های اخیر با نزدیکان پاوار ارتباط برقرار کردند تا او را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرند؛ اما او بلافاصله این پیشنهاد را رد کرد. بنجامین پاوار حتی حاضر نشد با تیم‌های عربستانی مذاکره کند.

هرچند که باید افزود، پاوار تنها گزینه عربستانی‌ها در این پنجره نقل و انتقالاتی نیست. آن‌ها گزینه‌های دیگری همچون محمد صلاح و کوین دی بروینه را در لیست خرید خود قرار داده‌اند.

1428