حاشیه‌نگاری از یک جلسه ناگهانی؛ تعلیق تراکتور برداشته شد!

حاشیه‌نگاری از یک جلسه ناگهانی؛ تعلیق تراکتور برداشته شد!

پایگاه خبری فوتبالی - جلسه دیشب مالک تراکتور با برخی طرفداران این تیم حاوی نکات مهمی بود.

به گزارش فوتبالی، یک دعوت ناگهانی، خبرنگاران را شبانه به بنیان دیزل رساند تا صحبت‌های محمدرضا زنوزی با برخی هواداران این تیم رسانه‌ای شود. 

حدود ۱۰۰ نفر از هواداران تراکتور در این جلسه حضور داشتند و قصد آن‌ها دلجویی از زنوزی بود. هوادارانی که بابت فحاشیهای صورت گرفته از مالک تیمشان عذر خواستند و از وی خواهش می‌کردند به تیمداری خود در این باشگاه ادامه دهد و برخی صفحات فضای مجازی برایش اهمیتی نداشته باشند.

با این حال زنوزی علناً نشان داد تا چه اندازه از برخی صفحات هوادارای ناراحت است و حتی از چند صفحه صراحتاً اسم برد و حین صحبت هایش بابت اینکه جلسه مذکور هم با تیترهای منفی بازتاب داده شده، ابراز ناراحتی کرد.

البته قسمت مهم صحبت های زنوزی این بود که مدعی شد هیچ درخواستی برای منع حضور برخی هواداران در ورزشگاه نداشته و علاقه‌ای به این کار ندارد چرا که هر علاقه‌مندی می‌تواند در ورزشگاه حاضر شود.

زنوزی همچنین طعنه‌ای به واژه سلب مالکیت زد! واژه‌ای که برخی در صفحات مجازی منتشر می‌کنند و خواهان سلب مالکیت وی هستند. زنوزی گفت که به نظر معنای واژه “سلب” به درستی منتقل نشده چرا که سلب مالکیت توسط احکام قضایی یا رضایت خود فرد صورت می‌گیرد.

مالک تراکتور در قسمتی از صحبتهایش عدد و رقم نجومی و غیر قابل پرداختی که شایعه شده روی این باشگاه قیمت‌گذاری شده را تکذیب کرد و البته در گفت که کسی با این شرایط که هزینه کند و فحش بشنود، جلو نخواهد آمد.

زنوزی همچنین به فساد اتفاق افتاده در فوتبال و باشگاه مس رفسنجان هم اشاره کرد و مدعی شد در سال ۸۹ و زمانی که مالک تیم لیگ یکی گسترش فولاد بوده، مصاحبه‌ای با برنامه صبح بخیر ایران در این زمینه داشته است.

اما مهم ترین قسمت صحبت های زنوزی جایی بود که وی به درخواست نفرات حاضر گفت که دستور می‌دهد فعالیتهای باشگاه از تعلیق برداشته شود و کارها در این برهه انجام شود تا حتی در صورت انتقال مالکیت، باز هم تراکتور ضرر نکند اما زنوزی در نهایت قولی برای ادامه تیمداری نداد و مدعی شد فقط می‌تواند بگوید با ذهنیت مثبت‌تری در جلسه نهایی با مسئولین استانی شرکت می‌کند. با این حال تشکر زنوزی از مسئولین استانی و سرپرست استانداری نشان می‌دهد ممکن است در جلسه پایانی، او در تصمیمش مبنی بر واگذاری امتیاز تراکتور، تجدید نظر کند.

1997