اتلتیکو مادرید، مشتری جدید هافبک 23 ساله پاری سن ژرمن

اتلتیکو مادرید، مشتری جدید هافبک 23 ساله پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- مانوئل اوگارته، هافبک 23 ساله پاری سن ژرمن و تیم ملی اروگوئه در لیست خرید اتلتیکو مادرید برای تابستان پیش رو قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس، لوییس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن علاقه‌ای به حفظ مانوئل اوگارته ندارد؛ به همین خاطر مدیران باشگاه او را در لیست فروش قرار دادند. پاریسی‌ها در ازای فروش این هافبک جوان، 60 میلیون یورو می‌خواهند، در حالی که خیلی از سایت‌ها و رسانه‌ها ارزش او را چیزی حدود 45 میلیون یورو می‌دانند.

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود اعلام کرده است که اتلتیکو مادرید نیم‌نگاهی به خرید اوگارته دارد، اما هنوز هیچ چیز پیشرفته‌ای وجود ندارد و پیشنهاد رسمی هم ارائه نشده است. حتی مدیران روخی بلانکو با خود بازیکن و نماینده‌هایش تماس نگرفته است و هنوز هیچ چیز جدی‌ای وجود ندارد. منچستریونایتد به صورت جدی‌تری شرایط اوگارته را زیر نظر دارد و می‌خواهد مبلغ مورد انتظار پاری سن ژرمن را پرداخت کند.

نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو نیز این خبر را تایید کرد. به نقل از این رسانه، اتلتیکو مادرید اوگارته را زیر نظر دارد اما در حال حاضر قرمزهای شهر منچستر به جذب این هافبک جوان اهل اروگوئه نزدیک‌تر هستند. طبیعتا شرایط مالی منچستریونایتد بهتر از اتلتیکو مادرید است و باشگاه اسپانیایی توان رقابت نقل و انتقالاتی با منچستریونایتد را ندارد.

اتلتیکو چند هافبک دیگر همچون کانر گلگر و متئو اوریلی را زیر نظر دارد، اما محدودیت‌های مالی اجازه نمی‌دهد تا به صورت جدی برای این بازیکنان اقدام کنند. شاید فروش ژائو فلیکس بتواند این باشگاه را از نظر اقتصادی به وضع ایده‌آل برساند.

1428