امیدواری سرمربی تیم ملی آلمان به بازگشت مدافع باتجربه تیمش

امیدواری سرمربی تیم ملی آلمان به بازگشت مدافع باتجربه تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان تیم ملی آلمان به بازگشت آنتونیو رودیگر در دیدار مقابل دانمارک امیدوار است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو رودیگر در شادی پس از گل دقیقه آخری آلمان‌ها مقابل تیم ملی سوییس دچار آسیب‌دیدگی شد تا حضورش در برابر دانمارک نامعلوم باشد. او در روزهای اخیر به خوبی ریکاوری کرد و حالا کادر فنی تیم ملی آلمان امیدوار هستند این مدافع به بازی بعدی تیمشان برسد. او و یوناتان تاه، زوج اصلی تیم ملی آلمان در این رقابت‌ها بودند و با مصدومیت او و محرومیت تاه، شاید هواداران آلمان در بازی بعدی شاهد زوج رابین کوخو نیکو اشلوتربکباشند.

نشریه آلمانی بیلد چند روز پیش مدعی شده بود که حضور یا عدم حضور آنتونی رودیگر در دیدار مقابل دانمارک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 هنوز مسجل نشده است. پزشکان تیم ملی آلمان در حال کار بر روی روند بهبود مصدومیت او هستند. او از آخر این هفته تمرینات خود را آغاز کرد تا مشخص شود آماده بازی هست یا خیر.

یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان تیم ملی آلمان روز گذشته در آستانه دیدار حساس تیمش برابر دانمارک در خصوص وضعیت آنتونی رودیگر گفت: «او بازیکن خیلی مهمی برای ما است. تمرینات او به خوبی پیش رفت. باید تا فردا صبر کنیم، اگر مشکلی نداشته باشد به میدان خواهد رفت.»

ژرمن‌ها پس از شروع مقتدرانه در یورو 2024 و کسب دو پیروزی امیدوارکننده برابر اسکاتلند و مجارستان، مقابل سوییس متوقف شد. حالا آن‌ها اگر رویای قهرمانی در یوروی خانگی را دارند باید مقابل دانمارک قاطعانه به زمین بروند.

1428