اتلتیکو مادرید و فنرباغچه برای انتقال مدافع ترک‌تبار به توافق رسیدند

اتلتیکو مادرید و فنرباغچه برای انتقال مدافع ترک‌تبار به توافق رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- سویونچو از زمان پیوستنش به اتلتیکو مادرید نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا در آستانه جدایی از روخی بلانکو قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، چاغلار سویونچو پس از جدایی هری مگوایر از لسترسیتی، جانشین مدافع گران‌قیمت روباه‌ها شد. این مدافع ترک‌تبار در اوایل دوران حضورش در لسترسیتی، توانست فراتر از حد انتظار ظاهر شود و تبدیل به یک مهره کلیدی در این تیم شد. اما به مرور زمان از فرم ایده‌آل خودش فاصله گرفت و دیگر نتوانست بازی‌هایی که در ابتدای دوران حضورش در لسترسیتی به نمایش گذاشته بود را تکرار کند.

پس از سقوط لسترسیتی به چمپیونشیپ، از این تیم جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست. او امید زیادی داشت تا زیر نظر دیگو سیمئونه بتواند پیشرفت کند، اما شرایط باب میل او پیش نرفت. او دچار مصدومیت شد و زمانی که از مصدومیت برگشت هم نتوانست اعتماد سرمربی آرژانتینی را جلب کند. حالا این مدافع در آستانه جدایی از روخی بلانکو قرار گرفته و باید دید در نهایت تابستان امسال به کدام تیم خواهد پیوست.

به نقل از یاییز سابونچوغلو، خبرنگار اهل ترکیه، اتلتیکو مادرید و فنرباغچه برای انتقال سویونچو به توافقات اولیه دست یافتند. اختلافات مالی میان پیشنهاد فنرباغچه و انتظارات اتلتیکو مادرید کاهش پیدا کرده و توافقات نهایی به زودی انجام خواهد شد.

هواداران فنرباغچه امید دارند فصل آینده با هدایت ژوزه مورینیو، فاتح سوپرلیگ ترکیه شوند. مدیران این باشگاه تصمیم دارند تا در تابستان پیش رو خواسته‌های آقای خاص را به واقعیت تبدیل کنند و ابزارهای مورد نیاز این سرمربی را در اختیارش قرار دهند.

1428