کنایه تند زنوزی به یک دروازه‌بان؛ گل هشتاد متری با هزینه اسنپ بالا!

کنایه تند زنوزی به یک دروازه‌بان؛ گل هشتاد متری با هزینه اسنپ بالا!

پایگاه خبری فوتبالی - مالک تراکتور به یک دروازه‌بان لیگ برتری کنایه‌های تندی زد.

به گزارش فوتبالی، صحبت‌های دیشب محمدرضا زنوزی با برخی از هواداران تراکتور که برای دلجویی به دیدار وی رفته بودند، صراحت زیادی داشت و مالک تراکتور با لحنی بی‌پرده گلایه‌های خود را مطرح می‌کرد. یکی از عمده گلایه‌های وی به صفحاتی مجازی بود که به زعم زنوزی حمایت کورکورانه و از روی منفعتی را از برخی بازیکنان این تیم در گذشته داشته‌اند تا به قول زنوزی بازیکن در برابر باشگاه شیر شود!

زنوزی در صحبت‌هایش از اکبر ایمانی نام برد و به قضیه اولین تصمیمش برای واگذاری تراکتور اشاره کرد که ایمانی مبلغ بیشتری از قراردادی که از قبل منعقد کرده بود، می‌خواست‌ اما مالک قرمزها در ادامه بدون اینکه اسمی ببرد، به دروازه‌بانی لیگ برتری اشاره داشت که لقب قارتال از تی‌تی‌ها گرفته بود.

زنوزی در این زمینه چنین گفت: «همان دروازه‌بان که می‌گویید پنج سال قرارداد داشت و توسط صفحات مجازی هر سال فشار آورد. سال آخر، قراردادش دو میلیارد و دویست میلیون تومان بود ولی به نظرتان چند گرفته؟ ۱۵ میلیارد تومان پول گرفته است! ما این موارد را باز نکردیم و نگفتیم تا تیممان به حاشیه نرود و صفحات مجازی بیش از این به ما فشار نیاورند. کسی که به تعهدش و امضایش متعهد نبود، از او چه انتظاری داریم؟ هر چیزی در رسانه‌ها گفته، دروغ گفته است. قراردادش وجود دارد و لازم باشد می‌گویم تا قراردادش را منتشر کنند. چهار سال و نیم اینجا قرارداد داشت و هر سال چطور شده چندین برابر قراردادش پول گرفته است؟ توسط همان پیج‌ها و قارتال گفتن‌ها در استادیوم!»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش باز گریزی به این سنگربان لیگ برتری زد: «چطور می‌شود که دروازه‌بانی که هفت گل از یک تیم خورده، برای شما آدم خوبی است و حمایت می‌کنید و قارتالش می‌کنید و می‌گویید برو ۴۰ میلیارد تومان پول بگیر!»

کنایه نهایی زنوزی تندتر است و به گل بدی که این دروازه‌بان دریافت کرده با مثالی جالب اشاره می‌کند: «دروازه‌بان ما ۱۸ کلین شیت کرده و حرفی از وی نیست. دروازه‌بان دیگر کجاست؟ از هشتاد متری گل خورده که اگر با اسنپ توپ به آنجا می‌رفت، چقدر هزینه اسنپش می‌شد! پورحمیدی چنین اشتباهی انجام می‌داد، چه می‌شد؟ قبول کنیم که روحیه پورحمیدی را از اول خراب کردیم.»

صحبت هایی که کاملاً مشخص است منظور زنوزی چه کسی است ولی باید اشاره کرد مالک تراکتور نام این بازیکن را صراحتاً قید نکرد.

1997