هشدار قهرمان سابق جام جهانی به ایتالیا

هشدار قهرمان سابق جام جهانی به ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو ماتراتزی قهرمان جام جهانی 2006 به تیم ملی ایتالیا هشدار داد که اصلاً سوئیس را دست کم نگیرند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم ایتالیا و سوئیس روز شنبه از ساعت 19:30 به وقت تهران، اولین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 را برگزار می کنند. آتزوری در این جام شروع بدی نداشت و توانست مقابل آلبانی به پیروزی برسد، اما در ادامه برابر اسپانیا شکست خورد و در بازی با کرواس به لطف گل دقیقه پایانی زاکانی از حذف شدن فرار کرد و حالا در یک هشتم بازی سختی مقابل سوئیس دارد.  

اسطوره ایتالیا و اینتر، مارکو ماتراتزی به لاگاتزتا دلواسپورت گفت: "دیگر هیچ تیمی از قبل روی کاغذ برنده نیست و شکست دادن سوئیس کار بسیار سختی خواهد بود. یاکین روی بازیکنانی تکیه کرده که در ایتالیا، آلمان و لیگ انگلیس توپ می زنند. سوئیس تیم بالانسی دارد و دروازه بانی همچون یان زومر در ترکیبش دارد. شاید خیلی به آن ها بها داده نشود، اما تجربه خوبی دارند. آن ها در بازی با آلمان مرا تحت تاثیر قرار دارند و ثابت کردند که خیلی روی فرم هستند و اعتماد به نفس دارند. اما این موضوع نباید برای ایتالیا تفاوتی ایجاد کند، ایتالیا باید مطمئن شود که سوئیس دردسری برای آن ها ایجاد نمی کند."

4416