احتمال نیمکت نشین شدن ستاره آلمان در بازی با دانمارک

احتمال نیمکت نشین شدن ستاره آلمان در بازی با دانمارک

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش ها، یولیان ناگلزمان سرمربی تیم ملی آلمان در حال بررسی گزینه نیمکت نشین کردن فلورین ویترز، ستاره باشگاه بایر لورکوزن برای دیدار با دانمارک است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسکای آلمان، علیرغم شروع مقتدرانه ژرمن ها در مسابقات یورو 2024، سرمربی سابق بایرن مونیخ تصمیم گرفته تا یکی از بااستعداد ترین بازیکنانش، یعنی ویرتز را در بازی با دانمارک نیمکت نشین کند. این ستاره بیست و یک ساله، گل اول آلمان در این تورنمنت را مقابل اسکاتلند به ثمر رساند و در دنیای فوتبال، جزو جوان باکیفیت شناخته می شود و همچنین ویرتز در فصل 2023-24 دست به کار بزرگی زد و توانست با بایر لوکوزن قهرمان بوندس لیگا شود.

اما این درخشش ها درر یورو ادامه دار نبودند و ویرتز در بازی با مجارستان و سوئیس اصلاً عملکرد خوبی نداشت تا ناگلزمان به فکر بیرون انداختن او از ترکیب اصلی باشد. 

کای هاورتز مهاجم باشگاه آرسنال حالا در تیم ملی آلمان نقش بازیکن شماره 9 را ایفا می کند و نیکلاس فولکروگ در 73 دقیقه بازی در یورو، توانسته 2 گل به ثمر برساند و حالا ناگلزمان به این فکر است که از هر دو در خط حمله در بازی با دانمارک استفاده کند که در این صورت، ویرتز فدا خواهد شد و روی نیمکت خواهد نشست.

مانشافت فردا از ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف دانمارک خواهد رفت.

4416