هیچ تیمی در یورو 2024 از تقابل با انگلیس و بلینگام نمی‌ترسد

هیچ تیمی در یورو 2024 از تقابل با انگلیس و بلینگام نمی‌ترسد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس بابل ستاره آلمانی سابق ادعا می کند تیم های حاضر در یورو 2024 از رویارویی با انگلیس نمی ترسند، چون آن ها عملکردی بسیار ضعیف در این رقابت ها داشته اند. 

به گزارش فوتبالی، پیش از آغاز یورو 2024 از انگلیس به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نام برده می شد، اما آن قدر عملکرد سه شیرها در مرحله گروهی بد بود که حتی با وجود صدرنشینی، انتقادهای زیادی به این تیم وارد شد. ساوت گیت و شاگردانش در بازی اول مقابل صربستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و سپس مقابل دانمارک و اسلوونی مساوی کردند. 

حالا مارکوس بابل در این باره گفت: "فکر نمی کنم آلمان از تقابل با انگلیس بترسد. شاید انگلیس بهترین بازیکنان دنیا را داشته باشد، اما آن ها خیلی ضعیف بودند. اگر شما بازی انگلیس را تماشا کنید، اشک در چشمانتان حلقه خواهد زد. مطمئن نیستم که هدف آن ها چیست. اگر به ترنت الکساندر آرنولد نگاهی بیاندازید، می بینید که او در لیورپول فوق العاده است، اما در انگلیس احساس می کنید برادر دو قلویش بایز می کند. آن ها بازیکنان فوق العاده ای هستند، اما اصلاً در حد و اندازه نامشان بازی نمی کنند. انگلیس نمی تواند بدتر از این بازی کند. امیدوار بودم که آلمان زودتر با انگلیس در مرحله حذفی بازی می کرد، چون راحت ترین حریف تلقی می شود."

"عملکرد بلینگام در انگلیس زمین تا آسمان با عملکردش در رئال مادرید فرق دارد. شاید فکر می کند حالا که قهرمان چمپیونز لیگ شده، حتماً سوپر استار انگلیس است؟ اگر با او هم بازی بودم، حتماً یک درس ادبی به او می دادم. 

4416