داوران زن از جام جهانی فوتسال مردان حذف شدند

داوران زن از جام جهانی فوتسال مردان حذف شدند

پایگاه خبری فوتبالی- اسامی داوران جام جهانی فوتسال مردان امروز اعلام شد که نامی از داوران زن در این لیست دیده نمی شود. اما ایران در بخش داوران یک داور در این مسابقات دارد.

به گزارش فوتبالی، جام جهانی فوتسال مردان از اواخر شهریور با حضور ۲۴ تیم به میزبانی کشور ازبکستان آغاز می شود که تیم ملی فوتسال ایران هم در آن حضور دارد اما سهمیه داوران ایران در این مسابقات کاهش یافت.

صبح امروز لیست داوران جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال مردان از سوی فیفا اعلام شد که از ایران تنها ابراهیم محرابی افشار به عنوان داور در این رقابت ها حضور خواهد داشت. گلاره ناظمی و زری فتحی دو‌ داور زن ایران هم کاندیدای قضاوت در این مسابقات بودند که برای این جام جهانی انتخاب نشدند. از قرار معلوم هیچ کدام از داوران زن برای جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال مردان از سوی فیفا انتخاب نشده اند. اینطور که گفته شده، دلیل حذف داوران زن از این مسابقات، برگزاری جام جهانی زنان در سال آینده است که این داوران باید خود را برای آن مسابقات آماده کنند. حالا با این اتفاق، جام جهانی زنان برای داوران زن مشکل ساز شد.

گلاره ناظمی در جام جهانی قبلی هم حضور داشت که اتفاقا یکی از داوران فینال این مسابقات بود اما در این جام جهانی حضور نخواهد داشت.

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی در این مسابقات با تیم های فرانسه، گواتمالا و ونزوئلا همگروه است.

۶۰۰۱