آرژانتین بدون مسی در دو سال اخیر چه نتایجی گرفته است؟

آرژانتین بدون مسی در دو سال اخیر چه نتایجی گرفته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در سومین بازی خود در دور گروهی کوپا آمه ریکا 2024 قرار است که بامداد یکشنبه از ساعت 3:30 به مصاف تیم ملی پرو برود و به نظر می رسد که لیونل مسی در این دیدار غایب خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی شیلی که با پیروزی یک بر صفر آرژانتینی ها به پایان رسید، دچار مصدومیت شد. حالا لیونل اسکالونی تصمیم گرفته است که به لیونل مسی در بازی آرژانتین مقابل پرو استراحت بدهد تا مسی برای دور حذفی مشکلی نداشته باشد و بتواند راحت تر بازی کند. اما تیم ملی آرژانتین از سال 2022 به بعد، بدون لیونل مسی چه نتایجی گرفته است؟

در سال 2022، لیونل مسی در بازی آرژانتین مقابل شیلی حضور نداشت و آرژانتین آن بازی را با نتیجه دو بر یک برد. آرژانتین بدون مسی به مصاف کلمبیا هم رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. مسی در آن مقطع به بیماری کرونا مبتلا شده بود و آن دو بازی در چهارچوب مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بودند.

در سال 2023، لیونل مسی در دو بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم های استرالیا و اندونزی غایب بود. آلبی سلسته در هر دوی این بازی ها با نتیجه دو بر صفر برنده شد.

در سال 2024 هم که سال جاری است، آرژانتین بدون مسی به مصاف کاستاریکا رفته است و با نتیجه سه بر یک برنده شده است. آرژانتینی ها همچنین به مصاف گواتمالا رفته اند و با نتیجه سه بر صفر برنده شده اند.

در واقع آرژانتین در دو سال اخیر، شش بازی بدون لیونل مسی انجام داده است و در تمامی این شش بازی برنده شده است. حال باید دید که نتیجه بازی آرژانتین مقابل پرو چگونه خواهد بود.

1471