اولین تماس‌های میلان برای جذب هافبک فرانسوی یوونتوس

اولین تماس‌های میلان برای جذب هافبک فرانسوی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان نیم نگاهی به جذب آدرین ربیو هافبک فرانسوی و ملی پوش یوونتوس دارد و با اطرافیان او صحبت کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، آدرین ربیو هافبک فرانسوی تیم یوونتوس که قراردادش با این تیم رو به اتمام است، مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی است. میلان یکی از تیم‌هایی است که به جذب رایگان این هافبک فکر می‌کند. روسونری با احتیاط و علاقه زیادی وضعیت ربیو را زیر نظر دارد.

به گفته‌ی آدرین ربیو او در حال حاضر بر روی جام ملت‌های اروپا و تیم ملی فرانسه تمرکز کرده و فقط مقاصد احتمالی خود را می‌سنجد. یوونتوس قصد ارائه پیشنهادی برای تمدید قرارداد با او را دارد و تیم‌های دیگری نیز به دنبال جذب او هستند.

یوونتوس پیشنهاد قراردادی ۳ ساله به هافبک ۲۹ ساله فرانسوی داده اما هنوز جوابی از او نگرفته است. با این وجود گزارش‌ها حاکی از آن است که سران میلان اولین تماس‌ها را برای جویا شدن وضعیت آدرین ربیو داشته‌اند و قصد دارند برای جذب او با یوونتوس رقابت کنند.

میلان در کنار آدرین ربیو به یوسف فوفانا دیگر ملی پوش فرانسوی نیز علاقه دارد. همچنین روسونری متس ویفر هافبک هلندی تیم فاینورد را هم برای بازی در کنار اسماعیل بناصر در خط هافبک زیر نظر دارد.

به گفته‌ی گاتزتا دلو اسپورت، رئال مادرید نیز به جذب آدرین ربیو به عنوان جانشین تونی کروس نیم نگاهی دارد و باید دید در ادامه و پس از اتمام جام ملت‌های اروپا، آدرین ربیو راهی کدام تیم خواهد شد.

۱۴۲۸