نیمار چه کسی را برنده توپ طلا می‌داند؟

نیمار چه کسی را برنده توپ طلا می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت بر سر جایزه توپ طلا در سال 2024 میلادی به نظر می رسد که میان وینیسیوس جونیور و جود بلینگام باشد چرا که این دو نفر با عملکرد درخشان خود در رئال مادرید موفق شدند قهرمان رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شوند و حالا هم در رقابت های کوپا آمه ریکا و یورو حضور دارند.

به گزارش فوتبالی ، البته هنوز عملکرد وینی جونیور و جود بلینگام در کوپا آمه ریکا و یورو 2024 چنگی به دل نزده است اما تا پایان این تورنمنت ها زمان زیادی باقی مانده است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی رخ می دهد و کدام یک از آن ها عملکرد بهتری از خودش نشان می دهد.

نیمار جونیور به تازگی در واکنش به این که چه کسی می تواند برنده توپ طلا در سال 2024 میلادی شود، در پاسخ به خبرنگار برزیلی گفت:" در حال حاضر وینیسیوس جونیور را در رده اول می بینم. جود بلینگام با رودریگو در یک سطح است و آن ها در رده دوم قرار دارند. کیلیان امباپه هم شانس بعدی است که در رده سوم مدعی های توپ طلا قرار می گیرد."

زمان برگزاری مراسم توپ طلا در سال 2024 میلادی روز 28 ماه اکتبر میلادی خواهد بود و این مراسم در شهر پاریس، پایتخت کشور فرانسه برگزار خواهد شد.

1471