امتیازآورترین بازیکن پرسپولیس؛ تو که نیستی!

امتیازآورترین بازیکن پرسپولیس؛ تو که نیستی!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن جداشده پرسپولیس در نیم‌فصل دوم بیشترین امتیاز را برای این تیم کسب کرده است.

به گزارش فوتبالی، در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، بازیکنی غایب بود که شاید بخش کوچکی از این جام را باید مدیون او دانست. بازیکنی که البته در زمان حضورش خیلی هم محبوب نبود اما آمار می‌گوید که اگر او نبود شاید جامی به ویترین افتخارات پرسپولیس اضافه نمی‌شد و او کسی نیست به جز شهاب زاهدی.

 مهاجمی که در روزهای حضورش همه از نبودن مهاجم می‌گفتند و هر کسی از مشکلات پرسپولیس صحبت می‌کرد از نبودن یک مهاجم می‌گفت با این حال تا پایان فصل هم شهاب زاهدی توانست یک رکورد را به نام خودش حفظ کند. 

بعد از حضور بازیکنانی مانند عیسی آل ‌کثیر و اورونوف، آنها توانستند با بهبود عملکرد هجومی مشکل تیم را حل کنند. عیسی آل‌ کثیر همچنین توانست در نیم‌فصل حضورش تعداد گل‌هایش را از شهاب زاهدی بالاتر ببرد اما مهاجم سابق قرمزها امتیازات بیشتری از همه بازیکنان برای تیمش گرفته است. 

با توجه به بردهای کم‌گل پرسپولیس و تعداد کم بازیکنانی که برای این تیم گل بزنند گل‌هاش شهاب زاهدی در زمان حضورش ارزش زیادی پیدا می‌کرد.

در دیداری که پیکان با یک گل از پرسپولیس جلو بود هت‌تریک این بازیکن 3 امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد. بازی با گل‌گهر، نساجی مازندران، مس رفسنجان هم دو برد و یک مساوی برای پرسپولیس به دست آمد که در مجموع ارزش 5 امتیاز برای قرمزهای تهران داشت و زاهدی 8 امتیاز را به تیمش هدیه داده است.

 این امتیازی است که عیسی آل ‌کثیر و دیگر بازیکنان پرسپولیس نتوانستند به آن دست پیدا کنند. عیسی آل  کثیر با زدن 2 گل که بازی را از تساوی به برد تبدیل کرده است 4 امتیاز کسب کرده و در بازی با تراکتور هم گل اول تیمش را زده که منجر به پیروزی شده است.

اورونوف هم 6 امتیاز مستقیم برای تیمش به ثمررسانده و در یک بازی هم زننده گل اول بوده است.

به این ترتیب هیچ بازیکن قرمزپوشی نتوانست رکورد شهاب زاهدی را بشکند و این بازیکن که در نیم‌فصل دوم جدا شد و در جشن قهرمانی هم حضور نداشت بخشی از جام را به نام خودش کرده است.

4326