تبعات دو تصمیم متفاوت؛ بیرانوند و پورعلی‌گنجی همدیگر را آنفالو کردند

تبعات دو تصمیم متفاوت؛ بیرانوند و پورعلی‌گنجی همدیگر را آنفالو کردند

پایگاه خبری فوتبالی- رابطه بین دو دوست صمیمیِ پرسپولیسی شکراب شده است. 

به گزارش فوتبالی، رابطه بین فوتبالیست‌ها در ایران معمولا خوب است و حتی بازیکنان تیم‌های رقیب هم با هم رفاقت دارند و دشمنی و اختلاف بزرگی بین آنها دیده نمی‌شود. اما اتفاقی که علیرضا بیرانوند در متن آن قرار گرفته باعث شده او و یکی از دوستان صمیمی‌اش با هم قطع ارتباط کنند. البته فعلا در دنیای مجازی.

ماجرا هم به داستانی برمی‌گردد علیرضا بیرانوند در روزهای اخیر درست کرده است. یک داستان در همان ژانری که معمولا در فصل نقل و انتقالات درست می‌کند و ساز جدایی کوک می‌کند اما در نهایت به پرسپولیس برمی‌گردد.

این بار اما ظاهرا ماجرا فرق دارد. بیرانوند کار را طوری پیش برد که راه برگشت نداشته باشد. مدیران و هواداران باشگاه هم این بار واقعا تمایل چندانی برای بازگشت او ندارند و ترجیح می‌دهند این داستان به جای این که هر سال سوهان روح‌شان شود یک بار برای همیشه تمام شود.

رفتار بیراوند نه تنها باعث رنجش شدید هواداران و مدیران باشگاه شده است بلکه همبازیان او در پرسپولیس را به شدت ناراحت کرده است. کار به جایی رسیده است که مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس و بیرانوند همدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند. هنوز مشخص نیست ابتدا کدام یک از این دو نفر در این کار پیشقدم شده است.

این اتفاق البته نتیجه دو تصمیم متفاوت از سوی این دو بازیکن است. بیرانوند حاضر نشد با پرسپولیس پای مذاکره بنشیند و توافق کند اما پورعلی‌گنجی اولین بازیکنی بود که با پرسپولیس تمدید کرد. 

نکته عجیب این است که این دو نفر رابطه بسیار خوبی با هم داشتند و بخش‌های مخلتف فیلم مصاحبه 3 نفره آنها در کنار سروش رفیعی که نشان از صمیمیت آنها دارد هنوز یک سوژه جذاب و پربازدید توسط کاربران فضای مجازی است.

پورعلی گنجی حتی سال قبل که بیرانوند با استقلال مذاکره کرد هم او را آنفالو نکرده بود اما بعد از اتفاقات روزهای اخیر این کار را انجام داد تا عمق ناراحتی‌اش از این دروازه‌بان ملی‌پوش و رفیق صمیمی‌اش مشخص شود.

1359