ستاره جوان بارسلونا از پوشیدن پیراهن شماره 10 خوشحال نیست

ستاره جوان بارسلونا از پوشیدن پیراهن شماره 10 خوشحال نیست

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته نزدیکان لامین یامال، این بازیکن جوان از این خبر که قرار است فصل آینده شماره 10 بارسلونا را بپوشد خوشحال نشده است.

به گزارش فوتبالی، شماره 10 در بارسلونا یک شماره خاص است. بزرگانی همچون دیگو آرماندو مارادونا، روماریو، ریوالدو، خوان رومن ریکلمه، رونالدینیو و البته لیونل مسی آن را به تن کرده‌اند و به همین خاطر اهمیت خاصی برای باشگاه و هوادارانش دارد. مدیران باشگاه پس از جدایی مسی، این شماره را به آنسو فاتی دادند اما فاتی نتوانست فشارهای ناشی از این پیراهن را تحمل کند و دچار افت شد.

در فصلی که گذشت، بارسلونا هیچ بازیکنی نداشت که شماره 10 را به تن کند. آنسو فاتی که صاحب این پیراهن بود به صورت قرضی راهی برایتون شد و هیچ بازیکن دیگری هم این شماره را نپوشید. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه قصد دارند پیراهن شماره 10 را به یکی دیگر از ستاره‌های آکادمی لاماسیا، یعنی لامین یامال بدهند. تصمیمی که با انتقادات و واکنش‌های زیادی هم همراه بود.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، لامین یامال ارزش پیراهن شماره 10 برای هواداران را درک می‌کند و برای قبول این پیراهن شک دارد. اطرافیان بازیکن می‌گویند که او عاقل‌تر از سن خودش تصمیم می‌گیرد و از این خبر که قرار است در فصل آینده پیراهن شماره 10 را به تن کند خوشحال نیست.

مدیران بارسلونا به خوبی می‌دانند که اهدای این پیراهن به یامال 16 ساله، باعث می‌شود تا فروش پیراهن این باشگاه افزایش یابد، چرا که خیلی از هواداران یامال را جانشین لیونل مسی در تیم می‌دانند.

1428