رسمی؛ قرارداد مدافع بایرن مونیخ با این باشگاه تا سال ۲۰۲۹ تمدید شد

رسمی؛ قرارداد مدافع بایرن مونیخ با این باشگاه تا سال ۲۰۲۹ تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی- یوسیپ استانیشیچ، مدافع ۲۴ ساله و کروات باشگاه بایرن مونیخ، پس از یک دوره قرضی و ۱ ساله در بایر لورکوزن، به بایرن مونیخ بازگشت و قرارداد خود را نیز تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع کروات، توانایی بازی در پست‌های دفاع راست، دفاع چپ و نیز دفاع وسط را دارد و انعطاف‌پذیری خوبی در زمین دارد. استانیسیچ در سال گذشته بر سر یک دوراهی بزرگ قرار داشت و در نهایت تصمیم گرفت پیراهن تیم ملی کشوری که پدرش در آن متولد شده بود یعنی کرواسی را بر تن کند.

او پس از امضای قرارداد خود از بایر لورکوزن تشکر ویژه‌ای کرد و گفت:« از امضای قرارداد جدیدم بسیار خوشحالم. از لورکوزن هم سپاسگزارم زیرا که در آن‌جا چیزهای زیادی آموختم. من تحت هدایت ژابی در درون و بیرون زمین چیزهای زیادی تجربه کردم و خودم را نشان دادم و ریتم خوبی دریافت کردم. اکنون مطمئنم به عنولن بازیکن بهتری به باشگاه خود برمی‌گردم. اهداف من روشن است؛ دادن تمام وجودم برای اف سی بایرن و کسب هرچه بیشتر عناوین ممکن. در نهایت بسیار خوشحالم که به خانه برگشتم.»

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ که مذاکرات تمدید با استانیشیچ را رهبری می‌کرد هم پس از امضای قرارداد گفت:«خوشحالیم که قرارداد استانیشیچ را برای مدت طولانی تمدید کردیم. او خود را در بالاترین کیفیت در باشگاه قهرمان آلمان و تیم ملی کرواسی نشان داده و جایگاه خود را نیز تثبیت نموده است. ما مشتاقانه منتظر تماشای نمایش‌ سال‌های آینده او هستیم. از تمدید قرارداد با او بسیار خوشحالیم.

1428