مدافع سابق بروسیا دورتموند به کادر فنی این باشگاه اضافه شد

مدافع سابق بروسیا دورتموند به کادر فنی این باشگاه اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- لوکاس پیژچک، مدافع سابق این باشگاه به عنوان یکی از دستیارهای نوری شاهین معرفی شد تا کادر مربی‌گری بروسیا دورتموند تحت هدایت شاهین، رسما معرفی شوند.

به گزارش فوتبالی، پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا و استعفای ادین ترزیچ از سمت مربی‌گری سیاه و زردهای آلمان، نوری شاهین، یکی از دستیارهای او به عنوان جایگزین وی معرفی شد. در حالی که انتظار می‌رفت شاهین، همچنان به همکاری با اسون بندر به عنوان یکی از دستیارهای خود ادامه دهد، اما امروز باشگاه بروسیا دورتموند رسما از دستیارهای نوری شاهین که در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به شاهین کمک خواهند کرد، رونمایی کرد.

ژوائو ترالهائو، ارتوگرول ارسلان و در نهایت، لوکاس پیژچک، مدافع سابق بروسیا، به عنوان سه دستیار نوری شاهین در فصل آینده حضور خواهند داشت.

ژوائو ترالهائو، مرد ۴۳ ساله و پرتغالی، در آخرین سمت خود در آنتالیا اسپور ترکیه به عنوان کمک‌مربی مشغول به کار بود. او به علت حضور در لیگ ترکیه، با شاهین آشنا شده است و ایده‌های مشابهی با یکدیگر خواهند داشت. ارتگرول ارسلان هم به مانند ژائو ترالهائو و شاهین، اهل ترکیه‌ است و نیز در آنتالیااسپور ترکیه فعال بوده، اکنون به دورتموند خواهد پیوست. نفر سوم این لیست هم لوکاس پیژچک، مدافع لهستانی سابق بروسیا دورتموند خواهد بود که اکنون در آستانه ۴۰ سالگی به سر می‌برد.

مدیر ورزشی بروسیا دورتموند درباره سه‌گانه‌ی دستیاران نوری شاهین گفت:«ما یک تیم متخصص داریم که ایده‌های خوب زیادی را با یکدیگر اجرا خواهند کرد. ما متقاعد شده‌ایم که نقاط قوت مختلف آن‌ها می‌تواند به کمک شاهین بیاید و فصلی موفق را برای باشگاه بسازیم.»

لارس ریکن افزود:«ما به سرعت در صحبت‌هایمان اعتماد را پیدا کردیم. این ۳ نفر قطعا ما را به اهداف‌مان در ۲۰۲۴-۲۰۲۵ خواهند رساند.»

1428