فوری/ پیامدهای افشای فساد در فوتبال در استان کرمان: مدیران باشگاه‌های مس کرمان و مس رفسنجان تغییر می‌کنند!

فوری/ پیامدهای افشای فساد در فوتبال در استان کرمان: مدیران باشگاه‌های مس کرمان و مس رفسنجان تغییر می‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل شرکت ملی مس ایران از تغییر در مدیریت باشگاه‌های زیر مجموعه این شرکت خبر داد.

به گزارش فوتبالی، در یکی دو ماه گذشته فوتبال استان کرمان تبدیل به مهم‌ترین سوژه خبری برای رسانه‌های ورزشی و غیر ورزشی شده است و رسانه‌ها به شدت پیگیر اخباری هستند که از باشگاه‌های فوتبال این استان به گوش می‌رسد.

ماجرا هم مربوط به پرونده فساد در فوتبال ایران است که با افشای تخلفات گسترده در باشگاه مس رفسنجان شروع شد و پای چند نفر از مدیران سازمان لیگ و رییس سابق کمیته داوران و مدیرعامل یکی از باشگاههای لیگ برتری و دو فعال رسانه‌ای را هم به این پرونده باز کرد.

از همان روزهای اول که اخبار باشگاه مس رفسنجان رسانه‌ها را تحت‌الشعاع خودش قرار داد زمزمه‌هایی مرتبط با دیگر باشگاه‌های استان کرمان هم به گوش می‌رسید و در چند روز گذشته تایید شد که مدارکی دال بر تخلف در باشگاه مس کرمان هم یافت شده است.

طبیعی بود که بعد از انتشار این خبرها منتظر تغییر و تحولات زیادی در مدیریت این باشگاه‌ها باشیم. حسین مدرس خیابانی مدیر عامل شرکت ملی مس ایران دو روز پیش در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه جدید مس کرمان با تایید این اخبار گفت: «تغییر و تحول و عزل و نصب‌ها در همه دوران بوده و به احتمال زیاد شاهد عزل و نصب‌هایی در مدیریت باشگاه‌های مس خواهیم بود.»

1359