چالش مهم تیم ملی فوتسال زنان؛ تورنمنتی که عیار تیم ملی را مشخص می کند

چالش مهم تیم ملی فوتسال زنان؛ تورنمنتی که عیار تیم ملی را مشخص می کند

پایگاه خبری فوتبالی- امروز بالاخره رسما اعلام شد تیم ملی فوتسال زنان ایران در تورنمنت چهارجانبه چین شرکت خواهد کرد. تورنمنتی که می تواند عیار شاگردان فروزان سلیمانی را مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز لیست تیم ملی فوتسال زنان ایران برای شرکت در آخرین اردوی متصل به تورنمنت چهارجانبه چین از سوی فروزان سلیمانی سرمربی این تیم اعلام شد. تورنمنتی که قرار است از ۲۰ تیر ماه به مدت ۶ روز با حضور تیم های ایران، چین، ویتنام و ازبکستان برگزار شود.

اولین چالش مهم فروزان سلیمانی 

فروزان سلیمانی در بازگشت به تیم ملی فوتسال چالش جدی ای نداشته است و به جز حضور در مسابقات کافا و یک دیدار دوستانه مقابل روسیه چالش سختی نداشته تا عیار این تیم مشخص شود. در این تورنمنت هر سه تیم چین، ویتنام و ازبکستان از خوب های آسیا هستند و مطمئنا تورنمنت خوبی خواهد بود.

 باز هم دو دروازه بان باز هم استرس

یکی از کار هایی که همواره فروزان سلیمانی انجام می دهد شرکت در تورنمنت ها با دو دروازه بان است. اتفاقی که قبلا در کافا با اخراج دروازه بان اصلی باعث استرس در بازی بعدی شده است. این مسابقات با توجه به کیفیت بالایش اگر این اتفاق رخ دهد ممکن است ضربه بدی به تیم ملی وارد کند.

نسترن مقیمی، بزرگترین غایب لیست

نسترن مقیمی که بهترین عقب گیر فوتسال زنان ایران به حساب می آید در این مسابقات به دلیل مصدومیت غایب است تا بزرگترین غایب تیم ملی در این مسابقات باشد. فاطمه رحمتی احتمالا جای او را در عقب زمین بگیرد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران در آبان ماه باید در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کند.

گزارش از پانیذ فرحناک

۶۰۰۱