بایرن مونیخ در پی معاوضه ستاره خط هافبک خود با مهاجم ایتالیایی یوونتوس

بایرن مونیخ در پی معاوضه ستاره خط هافبک خود با مهاجم ایتالیایی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ تصمیم دارد در ازای فروش یاشوا کیمیش به یوونتوس، فدریکو کیه‌زا را از این تیم به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر روابط میان مدیران بایرن مونیخ و یاشوا کیمیش پیچیده شد. پس از مصاحبه‌ای که از کیمیش منتشر شد که در آن علیه مدیران و باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرده بود، روابط میان طرفین تیره و تار شد. این بازیکن در فصلی که گذشت نتوانست مانند سابق ظاهر شود و توانایی‌هایش را به معرض نمایش نگذاشت، چرا که همواره درگیر مسائل حاشیه‌ای بود.

در این بین مدیران بایرن مونیخ تصمیم گرفتند تا در همین تابستان کیمیش را به فروش برسانند. قرارداد ستاره آلمانی در سال 2025 با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و می‌تواند یک سال دیگر به صورت آزاد از بایرن مونیخ جدا شود، سران باشگاه آلمانی برای آن‌که از جدایی رایگان او جلوگیری کنند، می‌خواهند در تابستان امسال از طریق فروش او درآمدزایی کنند.

باشگاه‌هایی همچون بارسلونا و منچسترسیتی شرایط یاشوا کیمیش را زیر نظر دارند. هانسی فلیک و پپ گواردیولا، سرمربیان این دو تیم سابقه همکاری با کیمیش را در کارنامه دارند و می‌توانند دوباره این ستاره چند پسته را احیا کنند و به دوران اوج خود بازگردانند. اما در کنار این تیم‌ها، چند باشگاه دیگر هم شرایط کیمیش را زیر نظر گرفته‌‌اند.

به نقل از نشریه اسکای آلمان، مدیران بایرن مونیخ برنامه ویژه‌ای برای چگونگی فروش کیمیش دارند. آن‌ها می‌خواهند کیمیش را به علاوه ده میلیون یورو به یوونتوس بدهند و در ازای آن، فدریکو کیه‎‌زا را به خدمت بگیرند.

1428