رسانه‌های اسپانیایی، دست راست زیدان را سرمربی تراکتور می‌دانند!

رسانه‌های اسپانیایی، دست راست زیدان را سرمربی تراکتور می‌دانند!

پایگاه خبری فوتبالی - موندو دپورتیوو و چند رسانه اسپانیایی، دستیار همیشگی زیدان را سرمربی تراکتور معرفی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، چند روزی هست که نام تراکتور با لینک دستیار سابق زین‌الدین زیدان به این تیم در نشریات اسپانیایی شنیده می‌شود. خبری که دیروز موندو دپورتیوو هم به آن پرداخت و نوشت که دست راست زیدان به ایران خواهد رفت و برای یک فصل به تراکتور تعهد داده است و جالب اینکه این رسانه از مبلغ قرارداد بتونی هم رونمایی کرده و مدعی شده این مربی ۴۰۰ هزار یورو خالص دریافت خواهد کرد. موندو دپورتیوو در ادامه گزارش خود این تصمیم بتونی را دلیلی برای ادامه دوری زیدان از سرمربیگری هم عنوان کرده و گفته به نظر نمی‌رسد اسطوره فرانسوی به این زودی‌ها قصد بر عهده گرفتن هدایت تیمی را داشته باشد.

همچنین نشریه رلوو اسپانیا هم این انتقال را تایید کرده و البته مدعی شده این حضور به معنی این نیست که زیدان دیگر حسابی روی بتونی نمی‌کند و بلکه سرمربی جدید تراکتور آماده خواهد بود تا هر وقت اسطوره فرانسوی بخواهد، به کادر وی اضافه شود! این نشریه هم برنامه زیدان برای بازگشت به سرمربیگری را کوتاه‌مدت نمی‌داند و مدعی است این سرمربی چشم به نیمکت تیم ملی فرانسه دارد و بتونی مدتی زندگی خود را در مادرید ترک خواهد کرد و منتظر زیدان خواهد بود!

فوتو مرکاتو رسانه فرانسوی هم این خبر را به نقل از رلوو کار کرده و از تیتر “دستیار تاریخی زیدان راهی ایران شد” استفاده کرده و البته به نتایج ضعیف بتونی در قامت سرمربیگری در تنها چالش خود در سیون سوییس اشاره داشته و نوشته تکنیسین فرانسوی باید در فاصله ۱۰ هزار کیلومتری مادرید کار کند.

چندین رسانه اسپانیایی دیگر هم این خبر را پوشش داده‌اند و باید دید در نهایت بتونی با کارنامه ضعیف سرمربیگری، هدایت تراکتور را بر عهده خواهد گرفت یا نه.

1997