ستاره آرژانتینی قراردادش را با اینتر تمدید می‌کند

ستاره آرژانتینی قراردادش را با اینتر تمدید می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- ایجنت لائوتارو مارتینز اعلام کرد که اولویت این بازیکن ماندن در اینتر است و در این تابستان تصمیمی برای ترک تیم ندارد.

به گزارش فوتبالی، لائوتارو مارتینز یکی از بهترین بازیکنان این فصل سری آ و اروپا بود. او با درخشش در پیراهن اینتر، این تیم را برای بار بیستم فاتح اسکودتو کرد. او همچنین به همراه اینتر، توانست عنوان قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا را هم به دست بیاورد تا فصل فوق‌العاده‌ای را با افعی‌های شهر میلان پشت سر بگذارد.

در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی مبنی بر مثبت نبودن روند مذاکرات او با مدیران اینتر بر سر تمدید قرارداد مطرح شد. رسانه‌ها مدعی شدند که مارتینز ممکن است درخواست مالی‌ای داشته باشد که سران اینتر میلان قادر به برآورده ساختن آن نیستند و همین موضوع سبب می‌شود تا کار کاپیتان نراتزوری به جدایی بکشد. با این‌که این بازیکن در حال حاضر با تیم ملی آرژانتین در اردو به سر می‌برد و در جریان رقابت‌های کوپا آمریکا است، اما مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرد که اولویت ستاره آرژانتینی ماندن در اینتر است.

او در این باره گفت: «ما با مدیران اینتر برای تمدید قرارداد به توافقات لازم دست یافتیم. لائوتارو بازوبند کاپیتانی اینتر را به بازو می‌بندد و این برای او ارزش خیلی بالایی دارد.» بدین ترتیب، خبر مذاکره نماینده‌های مارتینز با باشگاه‌های عربستانی تکذیب شد.

لائوتارو مارتینز در فصول اخیر پیشنهاداتی از باشگاه‌های اروپایی دریافت کرد، اما در نهایت تصمیم گرفت در اینتر بماند. او اخیرا پیشنهادی از منچستریونایتد هم دریافت کرد که ظاهرا این بار هم قصد دارد پاسخ منفی بدهد.

1428