با شکست دادن مکزیک، ونزوئلا راهی مرحله حذفی شد

با شکست دادن مکزیک، ونزوئلا راهی مرحله حذفی شد

پایگاه خبری فوتبالی - ونزوئلا در دیداری سخت و مهم مقابل مکزیک، توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و جشن صعود به مرحله یک چهارم نهایی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز از ساعت 04:30 به وقت تهران، تیم های ونزوئلا و مکزیک از هفته دوم مرحله گروهی کوپا آمه ریکا به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که جفت تیم در بازی اول خود به برد رسیده بودند و به همین خاطر پیروزی و کسب 3 امتیاز در این بازی می توانست جایگاه هر تیم را در مرحله یک چهارم نهایی قطعی کند.

 در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده ای بودیم. تنها در اواخر نیمه، بازیکنان کمی بیش از حد با هم درگیر شدند و داور برای کنترل کردن جو بازی، مجبور به دادن کارت زرد شد.

در نیمه دوم، ونزوئلا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 57، صاحب یک ضربه پنالتی شد و سالمون راندون موفق به باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی شد. این اولین گل راندون در کوپا آمریکا از سال 2016 بود. در ادامه مکزیک یک پارچه حمله شد و موقعیت های زیادی روی دروازه ونزوئلا خلق کرد و حتی در دقیقه 85 یک پنالتی گرفت، اما رومو دروازه بان ونزوئلا ضربه پیندا را مهار کرد تا در نهایت ونزوئلا به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند. 

4416