هافبک جوان بلژیکی اورتون در تیررس بایرن مونیخ

هافبک جوان بلژیکی اورتون در تیررس بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به دورشدن دو باشگاه فولام و بایرن مونیخ در مسیر توافق بر سر ژائو پالینیا، هافبک ۲۸  ساله و پرتغالی فولام، باشگاه بایرن مونیخ، به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون انگلستان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته، توافق نهایی باشگاه بایرن مونیخ، فولام و ژائو پالینیا، بر سر انتقال دائمی این بازیکن به مونیخ صورت گرفته بود؛ اما مسئله زمان، تنها چیزی بود که مانع این انتقال شد. در نهایت و پس از تمدید قرارداد پالینیا با باشگاه لندنی، توافق با فولام کمی نزدیک‌تر به نظر می‌رسید اما باشگاه لندنی هرگز حاضر به توافق با رقمی کمتر از خواسته‌های خود در سال گذشته نخواهد بود.

پیشنهادهای اول و دوم بایرن مونیخ که به طور رسمی به باشگاه لندنی ارائه شده بود، به سرعت توسط این باشگاه رد شده بودند. پیشنهاد سوم و نهایی بایرن مونیخ که شامل رقم حدود ۴۵ میلیون یورو بود هم برای فولام غیر قابل قبول به نظر می‌رسد، زیرا که این باشگاه همچنان بر خواسته‌ی ۶۰ میلیون پوندی خود پافشاری می‌کند.

طبق ادعای نشریات انگلیسی، بایرن مونیخ در صورت شکست در جذب ژائو پالینیا از فولامهافب، دیگر تلاشی برای این بازیکن پرتغالی نخواهد کرد و به دنبال گزینه‌های دیگر خواهد رفت. در صدر این لیست، نام آمادو اونانا، هافبک دفاعی بلژیکی که در باشگاه اورتون انگلستان توپ می‌زند به چشم می‌خورد.

این هافبک دفاعی ۲۲ ساله، از رقم درخواستی فولام برای ژائو پالینیا ارزان‌تر خواهد بود. همچنین توافق با اورتون بسیار آسان‌تر خواهد بود زیرا که هم اورتون و هم اونانا، موافق انتقال در این پنجره تابستانی خواهند بود. وینسنت کمپانی، علاقه بسیار زیادی به هافبک دفاعی هم‌وطن خود دارد.

1428