تقویم مسابقاتی سازمان لیگ فوتسال زنان تغییر کرد؛ سوپر لیگ زنان به اواسط شهریور انتقال یافت

تقویم مسابقاتی سازمان لیگ فوتسال زنان تغییر کرد؛ سوپر لیگ زنان به اواسط شهریور انتقال یافت

پایگاه خبری فوتبالی- سازمان لیگ فوتسال زنان تقویم جدید مسابقاتی فوتسال زنان در سال ۱۴۰۳ را امروز اعلام کرد. تقویمی که گفته شده بر اساس بازی های تیم ملی در مسابقات بین المللی تغییراتی داشته است.

به گزارش فوتبالی، چندی قبل سازمان لیگ فوتسال در بخش زنان تقویم یک ساله خود را منتشر کرد اما طولی نکشید که این تقویم دچار تغییراتی شد و امروز تقویم جدید اعلام شد.

از قراره معلوم در تقویم جدید بازی های تیم ملی در مسابقات مختلف در نظر گرفته شده تا برگزاری لیگ، خللی در برنامه های تیم ملی فوتسال زنان ایجاد نکند. در تقویم جدید شروع سوپرلیگ  ۱۶ شهریور اعلام شده است که در برنامه قبلی قرار بود ۵ مرداد برگزار شود. این مسابقات تا نیم فصل هر هفته برگزار خواهد شد که یازده آبان نیم فصل به پایان می رسد. از این تاریخ تا ۱۶ آذر سوپرلیگ تعطیل است تا تیم ملی فوتسال زنان در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کند. سوپر لیگ فوتسال همچنین قرار است ۱۲ بهمن به پایان برسد.

لیگ برتر فوتسال زنان اما شرایطش متفاوت است. این لیگ ۸ شهریور آغاز می شود و ۲۷ دی ماه هم به اتمام می رسد. شروع نقل و انتقالات برای سوپرلیگ در این برنامه نوشته نشده است اما پایانش اول شهریور است. احتمالا شروعش هم از زمان قرعه کشی که دوم مرداد است باشد.

قرار است لیگ های فوتسال به صورت، سوپرلیگ، لیگ برتر، لیگ دسته یک و لیگ مناطق برگزار شود تا در صورت امکان از سال بعد سوپرلیگ جای خود را به لیگ برتر بدهد. قرار بود امسال ادغام سوپرلیگ و لیگ برتر صورت بگیرد که عملی شدن این اتفاق با توجه به تعداد بالای تیم ها کمی سخت بود اما احتمالا این اتفاق را در سال بعد شاهد خواهیم بود.

۶۰۰۱