حضور مدافع تیم ملی آلمان در بازی بعدی مشخص نیست

حضور مدافع تیم ملی آلمان در بازی بعدی مشخص نیست

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو رودیگر، مدافع باتجربه رئال مادرید که در دیدار قبلی تیم ملی آلمان برابر سوییس مصدوم شده بود، مشخص نیست به دیدار دور یک هشتم نهایی برابر دانمارک می‌رسد یا خیر؟

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024، تیم ملی آلمان توانست با گل نیکلاس فولکروگ در دقایق پایانی و کسب تساوی مقابل سوییس، عنوان صدرنشینی گروه A را مال خود کند. گل دان اندویه که باعث شد تیم ملی سوییس پیش بیافتد، کار را برای ژرمن‌ها سخت کرد. گلی که خیلی از هواداران، آنتونیو رودیگر را مسبب اصلی به ثمر رساندن آن می‌دانستند، چرا که آفساید را پر کرده بود.

آنتونیو رودیگر در شادی پس از گل آلمان‌ها نیز دچار آسیب‌دیدگی شد. او حالا بایستی دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد و حضورش در دیدار بعدی مانشافت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او و یوناتان تاه، زوج اصلی تیم ملی آلمان در این رقابت‌ها بودند و با مصدومیت او و محرومیت تاه، احتمالا هواداران آلمان در بازی بعدی شاهد زوج رابین کوخ و نیکو اشلوتربک خواهند بود.

به نقل از نشریه آلمانی بیلد، حضور یا عدم حضور رودیگر در مرحله یک هشتم نهایی هنوز قطعی نشده است. تیم پزشکی تیم ملی آلمان در حال کار بر روی روند بهبود مصدومیت او هستند. او از آخر این هفته تمرینات خود را آغاز می‌کند تا مشخص شود آماده بازی هست یا خیر؟

باید دید آیا زوج جدید تیم ملی آلمان از آزمون سخت خود در بازی بعدی سربلند از میدان خارج می‌شوند یا اتفاقات تلخی برایشان رقم می‌خورد؟

1428