جانشین بیرانوند؛ همان شایعه همیشگی

جانشین بیرانوند؛ همان شایعه همیشگی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا قرار است امیر عابدزاده دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد؟

به گزارش فوتبالی، امیر عابدزاده در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، جدی‌ترین رقیب علیرضا بیرانوند در قفس توری تیم ملی بود و در باشگاه پونفرادینای اسپانیا در دسته دوم لالیگا حضور داشت، اما با سقوط پونفرادینا به دسته پایین‌تر، او نیز به پرتغال بازگشت تا به تیم ماریتیمو اضافه شود و دیگر هم به تیم ملی دعوت نشد. 

او و بیرانوند در این مدت فاصله زیادی چه از نظر مسافتی و چه از نظر سطح بازی داشتند! حالا اما احتمال جدایی بیرانوند از پرسپولیس، بار دیگر نام این دو را به هم نزدیک کرده و عابدزاده را به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی این دروازه‌بان مطرح کند.

 امیرعابدزاده حالا در شرایطی به 31 سالگی رسیده که هیچ‌گاه شایعه بازگشتش به پرسپولیس به حقیقت نپیوسته است و این فصل هم در صورت بازگشت بیرانوند باز هم در حد شایعه باقی خواهد ماند. البته به نظر می‌رسد جذابیت این اتفاق فقط به خاطر نام امیرعابدزاده باشد و شاید در صورت وقوع مشخص شود که خیلی جذابیتی از نظر فنی نخواهد داشت. 

عابدزاده البته در هر تیمی که بوده عملکرد خوبی داشته و این فصل هم با دریافت 11 گل و 9 کلین‌شیت در 17 بازی توانسته کارنامه قابل‌قبولی از خودش به جای بگذارد اما باز هم شاید حضور او نتواند اطمینان لازم را به دروازه پرسپولیس هدیه بدهد.

4326