پیشنهاد ویژه بارسلونا برای ستاره اسپانیا؛ 40 میلیون یورو به همراه مدافعش

پیشنهاد ویژه بارسلونا برای ستاره اسپانیا؛ 40 میلیون یورو به همراه مدافعش

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خوان لاپورتا و مدیران بارسلونا به طور جدی به دنبال جذب نیکو ویلیامز هستند و می خواهند که هر طور شده این بازیکن را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی ، نیکو ویلیامز در رقابت های یورو 2024 در ترکیب تیم ملی اسپانیا تا اینجای کار عملکرد خوبی را از خودش نشان داده است. این بازیکن که یک وینگر است، در حال حاضر بیست و یک سال سن دارد و یک بازیکن آینده دار به حساب می آید. او بازیکن باشگاه اتلتیک بیلبائو است.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا حاضر است برای خرید نیکو ویلیامز، چهل میلیون یورو به همراه اینیگو مارتینز را بدهد. بند فسخ نیکو ویلیامز با اتلتیک بیلبائو 58 میلیون یورو است و از آن جایی که باشگاه بارسلونا توان پرداخت چنین رقمی را ندارد، می خواهد 40 میلیون یورو را به صورت نقد به اتلتیک بیلبائو بدهد و برای 18 میلیون یوروی باقی مانده، اینیگو مارتینز را پرداخت کند.

باشگاه اتلتیک بیلبائو از قبل گفته است که قصدی برای فروش نیکو ویلیامز ندارد اما باید دید که واکنش آن ها به پیشنهاد جدید باشگاه بارسلونا به چه صورت خواهد بود. بارسا ممکن است که باز هم پیشنهاد هایی برای خرید نیکو ویلیامز بدهد.

1470